Sladkor za vse primere!

1. 2. 2011

Sladkor se pridobiva iz sladkornih trstov in sladkorne pese. Uporablja se na različne načine, lahko pa se nadomesti tudi z bolj zdravimi nadomestki.

Beli sladkor

Primeren za peko in kuhanje ter za hladne napitke.

Rjavi sladkor in kandis

Z okusom po karameli. Za kekse, sadne solate, kruh. Ni nič bolj zdrav kot beli sladkor. Kandis je primeren za čaj, grog in rumov lonec.

Umetna sladila

Z malo kalorijami, a sporna. Nadomestki sladkorja zbujajo tek in delujejo odvajalno.

Sladkor v prahu

Zelo drobno mlet kristalni sladkor – za glazure in za posipanje.

Zdrave alternative

Med: naravni izdelek z zdravimi snovmi. Kot nadomestek sladkorja v čajih, jogurtih in pecivu.

Fruktoza: bolj zdrava in slajša kot rafinirani sladkor. Potrebujete jo manj kot sladkorja. Za kolače, jogurt in mislije.

Stevia: uporabna je za peko in kuhanje. Ker ne vsebuje kalorij in ogljikovih hidratov je primerna tudi za diabetike.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri