Prosena kaša za boljšo prebavo

Prosena kaša: Njene prehranske lastnosti naravnost odlične (foto: Luka Arnuš) Luka Arnuš
27. 3. 2014

Prehranske lastnosti prosene kaše so naravnost odlične. Blagodejno vpliva tudi na celoten prebavni trakt, poleg tega pa ne vsebuje glutena.

V želodcu povzroča alkalno reakcijo in zato blagodejno vpliva na celoten prebavni trakt. Ker vsebuje silicijevo kislino, koristi tudi zdravju kože, las, nohtov in zob.

Pospešuje odvajanje vode iz telesa in uravnava črevesno floro. In seznam blagodejnih učinkov se še nadaljuje.

Poleg vsega je kaša nadvse okusna. Če ste nanjo pozabili, vam predlagam, da jo poskusite. Tako kot številne jedi na žlico je del slovenskega izročila.

Prosena kaša s sadjem

Malica, ki si jo pripravimo že zvečer.

Sestavine za kašo za 1 osebo:

  • 250 ml vode
  • 1 majhno, na kocke narezano jabolko
  • 3 jušne žlice prosene kaše
  • malo soli
  • malo rjavega sladkorja
  • malo cimeta
  • rastlinsko mleko po potrebi
Priprava:

Na blagem ognju zavremo vodo z jabolčnimi kockami, dodamo kašo ter začimbe in kuhamo, da se kaša zmehča. Po potrebi na koncu dodamo še malo rastlinskega mleka.

Sadna obloga: sadje po izbiri narežemo na koščke, po potrebi pokapamo z limoninim sokom in/ali agavinim sirupom. Kašo obložimo s sadjem.

Katja Mrzel, pobudnica društva Zeleni ponedeljek, nutricionistka in mojstrica hranjenja, foto: Luka Arnuš