Špinača - utrjuje okostje in spodbuja imunski sistem

23. 6. 2013 Vir: Lisa

Mladi špinačni listi so nežnega in blagega aromatičnega okusa, ter polni za zdravje pomembnih vitaminov in mineralov. Kar škoda jih je zgolj za pripravo kremne špinače.

Vsebujejo veliko mineralov in vitaminov, med njimi folno kislino, kalij, vitamine A in C, ki so za zelo dragoceni za zdravje.

  • Špinača utrjuje okostje,
  • spodbuja imunski sistem,
  • preprečuje nastanek raka in
  • uravnava krvni tlak.

Zmanjšuje tudi možnost za nastanek bolezni srca in ožilja ter raka.

Tako bo ostala lepo zelena

Odstranite stebla, liste operite in jih odcedite. Nato jih približno 30 sekund blanširajte v vreli slani vodi. Takoj nato jih prelijte z ledeno mrzlo vodo. Odcedite in dobro iztisnite. Pripravite po receptu.

Zdravje v kozarcu

Veliko sočno kumaro operemo in po dolžini prerežemo. Stisnemo jo s sokovnikom. Veliko pest dobro oprane špinače operemo in prav tako stisnemo s sokovnikom. Po okusu dodamo limonin sok ali sol.

Recept tedna

Pirine testenine s špinačo

Potrebujete:

  • 350 g testenin
  • 150 g špinače
  • 30 g masla
  • 70 g lističev mandljev
  • 2 stroka česna
  • sol, poper, limonina lupina, parmezan

Priprava:

Testenine skuhamo v slanem kropu.

Medtem pripravimo omako:

Špinačo dobro operemo, odcedimo in na drobno narežemo. V ponvi segrejemo maslo in na hitro prepražimo mandljeve lističe. Dodamo sesekljan česen in špinačo.

Vse skupaj pražimo približno 5 minut. Solimo, popramo, dodamo limonino lupinico ter vse skupaj dobro premešamo.

Testenine ponudimo s špinačno omako in potresemo z naribanim parmezanom.

Zraven se odlično prileže paradižnikova solata z baziliko.