4 nasveti, s katerimi boste premagali stres in življenje vzeli v svoje roke

21. 2. 2020 Promocijsko sporočilo

Danes je skoraj nemogoče preživeti dan brez stresa. Hiter življenjski ritem, službene in družinske obveznosti ter nenehno hitenje od nas zahtevajo, da si življenje in čas smiselno organiziramo in poiščemo rešitve za obvladovanje stresa. Najslabše, kar lahko naredimo, je, da samo sedimo in se prepuščamo stresni situaciji. S stresom se je dobro aktivno spopasti … In kaj lahko naredite?

Poskrbite za kakovosten spanec

Profimedia

Kvaliteten in neprekinjen spanec krepi duševno zdravje in pomaga pri lažjem spopadanju s stresom. Žal, ravno preobremenjenost in stres vlivata na pojav nespečnosti, saj je pogosto ravno razmišljanje o stresnih dogodkih razlog za slabši spanec. Pomagate si lahko tako, da si uredite spalno okolje in poskrbite za splano rutino: vsaj dve uri pred spanjem izklopite vse električne naprave (telefon, televizor, računalnik itn.), ne jejte tik pred spanjem, izogibajte se poslušanju ali branju novic, ki vas lahko še dodatno razburijo (npr. na poročilih), poskrbite za prijetno atmosfero pred spanjem (zadimljene luči v spalnici, dišeča svečka ali eterično olje z vonjem sivke, ki pomirja ...), primerno ohladite spalnico, oblecite se v udobno in mehko pižamo, pred spanjem se umirite in meditirajte. Predvsem pa pustite skrbi ter negativne misli zunaj spalnice!

Smiselno si organizirajte življenje

Shutterstock

Eden izmed najlažjih načinov, ki vam bo pomagal zmanjšati stres v življenju, je dobra organizacija, ne samo dnevnih obveznosti in opravkov, temveč tudi »manjših«, a pomembnih opravil, ki jih ne smete spregledati (npr. plačevanje položnic in organizacija stroškov, nakupovanje živil, gospodinjska opravila, različna popravila itn.). Dobra organizacija namreč daje občutek kontrole in povečuje učinkovitost. Zato vsak dan naredite seznam opravil in ob koncu dneva preletite vse napisano ter preverite, če ste kaj pozabili. Vse opravke, ki vzamejo 2 minuti ali manj, naredite takoj in jih ne prelagajte. Prav tako si zapisujte pomembne dogodke takoj, ko na njih pomislite, vse opravke (sestanke, obveznosti itn.) pa redno vpisujte v spletni ali namizni koledar. Položnice in ostale dokumente razporedite v posebne mape in jih ustrezno označite.

promocijski material

Poskrbite tudi za dobro organizacijo in pregled nad stroški - verjemite, ravno to vam bo prihranilo ogromno energije, pa še privarčevali boste!

Preizkusite najboljšo vrednost in največ prilagodljivosti pri vsakodnevnih bančnih storitvah v Paketu Komplet že za 4,99 EUR mesečno in nudi:

  • neomejeno število dvigov v EUR na vseh bankomatih v Sloveniji in EU.
  • Izredna dovoljena prekoračitev (limit) brez stroškov odobritve.
  • Neomejena uporaba spletne in mobilne banke.
  • Neomejeno število plačil v EUR v spletni in mobilni banki.
  • SMS obvestila o spremembah na osebnem bančnem računu.
  • Vodenje računa z debetno kartico VISA.

Prav tako se vam ne bo potrebno obremenjevati z ločenim plačevanjem stroškov, saj nudijo paketno ceno za vse bančne storitve.

Privoščite si veliko gibanja v naravi

Profimedia

Ko smo telesno aktivni, v telesu naraste raven hormona sreče in naše razpoloženje se izboljša, posledično se lažje bojujemo proti stresu. Zato naj gibanje v naravi postane del vaše vsakodnevne rutine. A to še ne pomeni, da morate postati športnik, ki premaguje skoraj nemogoče ovire in meri vse svoje športne podvige, strokovnjaki namreč pravijo, da je že 30 minut zmerne telesne aktivnosti na dan dovolj za pozitiven učinek na telo, um in duha. Kot zanimivost, pa še podatek, da naj bi že 10 000 korakov na dan močno prisostvovalo pri zmanjšanju depresivnih občutenj. Zato pojdite v naravo in raziskujte okolico še danes! 

Pravilno dihajte

profimedia

V trenutkih, ko smo pod stresom, potrebujemo predvsem temeljito dihanje. Predvsem, kadar smo v stresu in hitimo, zrak v naš prsni koš prihaja s plitkimi vdihi. Posledica tega je, da telo ni optimalno oskrbljeno s kisikom. Zato smo hitro utrujeni, izčrpani, poslabša pa se tudi koncentracija. Rešitev? Globoko in enakomerno dihanje s trebuhom, ki sprosti cel organizem in pomiri bitje srca. Pri tem bodite pozorni, da se trebuh pri vdihu izboči, pri izdihu pa potegne navznoter.

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri