Kdo so slovenski mapiji?

13. 4. 2011
Deli
Kdo so slovenski mapiji?

Ste tudi vi stari več kot 50 let, dobro preskrbljeni in uživate v življenju? Potem sodite med slovenske mapije.

Na inštitutu za raziskovanje trga in medijev Mediana so iz raziskave TGI ugotavljali, kakšni so slovenski mapiji. TGI je največja neodvisna licenčna mednarodna raziskava, reprezentativna za Slovenijo, ki je valuta za merjenje obnašanja potrošnikov.

Izraz izhaja iz Švedske in označuje zrelo in aktivno populacijo, ki je pripravljena plačati za tisto, kar jo veseli. Sem spadajo tudi mega potrošniki.

Zdaj, ko so se večinoma rešili skrbi za majhne otroke in dosegli, kar so lahko v karieri, mapijem niti na misel ne pride, da bi vegetirali pred televizorjem. Zanimajo se za številna področja, kot so umetnost, mednarodni dogodki in druge kulture. Radi potujejo in želijo, da so aktivnosti na dopustu za njih že organizirane. Radi imajo nenavadne počitnice in vsako leto odpotujejo drugam.

Njihove potrošne navade so skladne z njihovim proračunom, ki je zajeten. Prednost dajejo blagovnim znamkam, saj menijo, da vplivajo na njihov imidž. Ko najdejo primerno blagovno znamko, ji ostanejo zvesti. Tudi kakovost jim je pomembna, saj so zanjo pripravljeni plačati več.

Radi izstopajo v družbi, kar je opazno tudi, ko jih srečate na cesti, zelo radi namreč hitro vozijo. Kupujejo inovativne avtomobile, ki morajo biti opremljeni z vsemi mogočimi varnostnimi elementi. Pri izbiri prestižnih konjičkov zaupajo predvsem sebi, saj v kar več kot polovici primerov model vozila izberejo sami. Tretjina to nalogo opravi skupaj s partnerjem.

Med njimi je enkrat več zvestih bralcev dnevnih časopisov kot v populaciji. Veliko pozornosti posvetijo predvsem finančnim rubrikam. In kot se za aktivne spodobi, jih boste najlažje našli na internetu.

Vir: Mediana, TGI 2010; N = 6.084

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord