Pomagajmo materinskim domovom in varnim hišam skupaj s P&G in Hoferjem

2. 6. 2015
Deli
Pomagajmo materinskim domovom in varnim hišam skupaj s P&G in Hoferjem (foto: Shutterstock.com)
Shutterstock.com

Z majhnimi koraki lahko naredimo spremembo v življenju žensk, ki zaradi različnih razlogov bivajo v materinskih domovih in varnih hišah.

Različne zgodbe pripravijo ženske, matere in družine do situacij, da poiščejo zavetje v materinskih domovih in varnih hišah. Slednji predstavljajo svetlo točko za ženske, ki doživljajo stisko in jim pomagajo z nastanitvijo ter strokovnimi nasveti.

Zato sta se podjetji P&G in Hofer odločili, da s kampanjo 'Kako veliko pa je tvoje srce?' poskrbita za neposredno pomoč materinskim domovom in varnim hišam. Z izdelki podjetja P&G bodo v njihove začasne domove vnesli toplino in poskušali olajšati vsakdan v mreži javnih socialno varstvenih programov.

Akcija 'Kako veliko pa je tvoje srce?' bo potekala od 1. do 30. junija 2015 v vseh Hoferjevih poslovalnicah.

Osnovana je na način, da bodo kupci z nakupi P&G izdelkov pomagali polniti sklad za pomoč varnim hišam. Donacija v višni 20.000 EUR bo razdeljena med vseh 20 materinskih domov in varnih hiš po Sloveniji. Prejemniki donacije si bodo lahko z zbranim denarjem v Hoferjevih poslovalnicah kupili stvari, ki jih potrebujejo, in si s tem olajšali vsakdanjik, med njimi tudi izdelke P&G. 

P&G izdelki, med njimi Pampers®, Ariel®, Always® in Pantene®, so namreč nepogrešljivi del vsakega doma. Gre za izdelke, ki življenje naredijo enostavno, lažje, prijetnejše – suha plenica za otroka, dišeča obleka in posteljnina ter sveže oprani lasje. Ker prejmejo stanovalke v varni hiši in materinskem domu ob prihodu začetni paket z osnovnimi življenjskimi potrebščinami, bo donacija več kot dobrodošla.

Kot pravijo v Sekciji za varne hiše, materinske domove in sorodne organizacije, prejmejo stanovalke posteljnino in brisače, na voljo pa jim je tudi kuhinja, opremljena z vso posodo in pripomočki, kjer si kuhajo same. Poskrbljeno je tudi za psihosocialno pomoč, bivanje v hiši pa je omejeno na eno leto.

Podjetji P&G in Hofer bosta z donacijo prispevali k boljšemu življenju v materinskih domovih in varnih hišah, hkrati pa osveščali in spodbujali k dobrodelnosti. Donacijo bodo po koncu akcije predali predstavniki obeh podjetij, prevzela pa jo bo Suzi Kvas, predsednica Sekcije za varne hiše, materinske domove in druge sorodne organizacije pri Socialni zbornici Slovenije. Dogodku se bo pridružila tudi Katja Zabukovec Kerin, predsednica društva za nenasilno komunikacijo.

Katja Zabukovec Kerin, predsednica Društva za nenasilno komunikacijo, pojasnjuje, da je varna hiša prav takšna kot stanovanjska hiša in predstavlja varen prostor, kamor se lahko pred nasiljem odmaknejo ženske in njihovi otroci: »Čeprav se na zunaj prav nič ne razlikuje od ostalih družinskih hiš, jo od njih loči bistvena značilnost – v varni hiši je z raznimi ukrepi v največji možni meri poskrbljeno za varnost stanovalk in njihovih otrok, med drugim tudi s tajnostjo lokacije.«

Suzi Kvas, predsednica Sekcije za varne hiše, materinske domove in druge sorodne organizacije pri Socialni zbornici Slovenije, pa pojasnjuje, da so za razliko od varne hiše materinski domovi namenjeni izključno materam z mladoletnimi otroki do 15. leta starosti in nosečnicam, ki so se znašle v socialni stiski in nimajo drugih možnosti bivanja ter so pripravljene aktivno reševati svojo situacijo.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ