2 tedna pred maratonom

2. 10. 2009

Tekmovalno vzdušje je na vrhuncu, misli so usmerjene k tekmi. Poleg počitka so v tem obdobju pomembni tudi specifični treningi. In ne pozabite, da je kakovost  pomembnejša od kvantitete.

Napotki:

 

1. Količino treninga zelo zmanjšajte.


2. Telesu zagotovite zadosti spanja, čim manj stresa, privoščite si masažo, savno, meditacijo, avtogeni trening.

 

3. Zadnji težji trening naj bo 10 dni pred tekmo.

 

Pomembno: V zadnjih 14 dneh ne morete ničesar nadoknaditi, zato ne trenirajte preveč.

 

4. Ponovno preučite in vizualizirajte vaše cilje. Ali so vaši cilji še vedno ustrezni? Predstavljajte si vaš tek in  razmišljajte o njem. Ne imejte negativnih misli. Pozitivno razmišljajte, kaj morate storiti, da bodo naloge izpolnjene. Tako boste na štartni črti bolj samozavestni, zaupali boste vase in s tem preprečili strah ter anksioznost.

 

5. Zadnji teden se izognite dolgim tekom, vsi vaši treningi naj bodo namenjeni predvsem psihološki pripravi, saj sam trening nima več bistvenega pomena na vašo pripravljenost. Naj vaša želja po teku raste. Predvsem ne poskušajte ničesar novega - novih aktivnosti, eksperimentiranja s hrano in pijačo.

 

6. V sredo si privoščite krajši trening v tekmovalni hitrosti za boljši 'občutek tempa'.

 

7. Predzadnji dan naredite še poslednji trening, za boljši občutek in da porabite energijo, ki se je v vas nakopičila čez ves teden.

 

8. Zadnji dan pred vašim nastopom ne tecite. Pojdite na krajši sprehod.

 

9. Na internetu si poglejte traso proge, če imate možnost, se z avtom zapeljite po njej.

 

10. Živite kar se da umirjeno.

 

Zapomnite si: Manj je več.



Jasna Zagrajšek

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri