4 jedilniki za športno energijo

8. 8. 2012

Predstavljamo vam štiri različne jedilnike (za ljubitelje piščančjega mesa, za ljubitelje govejega mesa, za tiste, ki ne marajo mesa in za ljubitelje teletine), s katerimi si boste nabrali veliko športne energije.

Kosilo s piščančjim mesom + dnevni jedilnik - 2000 kalorij

Jedilnik: banana, piščančji zrezek, priloga grah in korenje, črna žemlja in paradižnik.

  • Zajtrk: mleko, sadje , škrobna živila, maščobe
    Vrsta živila:
    mleko (200 g), suhe slive (35 g), riž-surovo živilo (80 g), margarina 6 g)
  • Malica: mleko, sadje, škrobna živila
    Vrsta živila:
    navadni jogurt (200 g), banana (80 g), ovseni kosmiči - surovo živilo (40 g).
  • Kosilo: zelenjava, škrobna živila, meso, maščobe.
    Vrsta živila:
    svež grah (40g), korenje (100g), surove gobe (200g), ješrenova kaša - surovo živilo(60g), piščanec brez kosti (105g), olje (15g).
  • Malica: sadje, škrobna živila.
    Vrsta živila:
    jabolko (150g), črna žemlja (60g).
  • Večerja: zelenjava, škrobna živila, meso, maščobe.
    Vrsta živila:
    paradižnik (150g), čebula (100g), paprika (150g), črni kruh (60g), oslič (80g), olje (10g).

Kosilo za ljubitelje govedine + dnevni jedilnik - 2000 kalorij

Jedilnik: koruzni kruh, suhe marelice, kuhana govedina in zelena solata, kivi, špageti.

  • Zajtrk: mleko, sadje, škrobna živila, maščobe
    Vrsta živila:
    mleko (200g) banana (80g), koruzni kruh (120g), kakav (12g).
  • Malica: mleko, sadje, škrobna živila.
    Vrsta živila:
    kislo mleko (180g), suhe marelice (20g), krekerji (40).
  • Kosilo: zelenjava, škrobna živila, meso, maščobe.
    Vrsta živila:
    dušen por (200g), zelena solata (200g), posneta goveja juha z rezanci (10g), krompir (200g), kuhana govedina (105g), olje (15g).
  • Večerja: zelenjava, škrobna živila, meso, maščobe.
    Vrsta živila:
    čebula (200g), paradižnik (150g), origano, špageti (40g), govedina (70g), olje (15g).

Kosilo brez mesa + dnevni jedilnik - 1200 kalorij

Jedilnik: hruška, lonček jogurta, sir in rjavi riž, jabolčni sok, testenine

  • Zajtrk: mleko, sadje, škrobna živila.
    Vrsta živila:
    posneto mleko (200g), hruška (150g), mala polnozrnata žemlja (30g)
  • Malica: mleko, sadje.
    Vrsta živila:
    navadni jogurt (180 g), 3 mandarine
  • Kosilo: zelenjava, škrobna živila, meso in zamenjave, maščobe.
    Vrsta živila:
    sveže gobe (200g), čebula (50g), česen, poper, motovilec (100g), rjavi riž (surov) (40g), sir (25g), olje (10g).
  • Malica: sadje, škrobna živila.
    Vrsta živila:
    jabolčni sok brez sladkorja(1dl), slane palčke (25g).
  • Večerja: zelenjava, škrobna živila, meso, maščobe.
    Vrsta živila:
    paradižnik (150g), čebula (200g), kumara sveže (100g), testenine – surovo živilo (20g), mleto goveje meso (35g), olje (10g).

Kosilo s teletino + dnevni jedilnik - 1200 kalorij

Jedilnik: koruzni žganci, kefir, teletina s prilogo – cvetača in krompir – pomaranča, jajce

  • Zajtrk: mleko, sadje, škrobna živila.
    Vrsta živila:
    mleko (200g), jabolko (150g), koruzni žganci (120g).
  • Malica: mleko, sadje.
    Vrsta živila:
    kefir (180g), banana - olupljena (80g).
  • Kosilo: zelenjava, škrobna živila, meso, maščobe.
    Vrsta živila:
    zelena solata (200g), cvetača (100g), krompir (160g), teletina (70g), olje (10g).
  • Malica: sadje, škrobna živila.
    Vrsta živila:
    pomaranča (200g), prepečenec graham (20g).
  • Večerja: zelenjava, škrobna živila, meso, maščobe.
    Vrsta živila:
    korenje (100g), ohrovt (100g), riž –surovo živilo (20g), jajce – cello (60g), olje (10g).

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri