Barcaffè po izboru potrošnikov ponovno med najbolj edinstvenimi in verodostojnimi blagovnimi znamkami pri nas

Barcaffè po izboru potrošnikov ponovno med najbolj edinstvenimi in verodostojnimi blagovnimi znamkami pri nas (foto: Superbrands) Superbrands
27. 9. 2022 Promocijsko sporočilo

»Barcaffè je izjemna blagovna znamka, ki je lahko zgled drugim, kako blagovno znamko dolgoročno graditi,«  so sporočili iz Superbrands Slovenija, kjer vsako leto na podlagi mnenja potrošnikov in strokovnega sveta podelijo nazive Superbrands. Ta naziv je prejela le peščica blagovnih znamk, med njimi že drugo leto zapored Barcaffè.

Blagovna znamka gradi dolgoročen uspeh s poenotenostjo konsistentnega ustvarjanja presežkov na vseh področjih svojega dela. Tako znamke s svojim početjem kot komuniciranjem presežkov svojega dela s potrošniki ustvarjajo močne čustvene vezi, nekatere najbolj ikonične blagovne znamke pa za sabo puščajo navdihujoče premike tako v družbi kot okolju.

Uvrstitev Barcaffè med odstotek najbolj edinstvenih in zaupanja vrednih blagovnih znamk, ki so jih sodelujoče javnosti v raziskavi trga izbrale na podlagi spontanega preklica, utemeljuje tako prvovrstna kakovost izdelkov, ki jim potrošniki zaupajo že več desetletij kot njihova prizadevanja za izpopolnjeno družbo in okoljsko odgovornost.

(FOTO): Jelena Milinković, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè, Boško Praštalo, lastnik licence Superbrands Slovenija, Marko Cerovšek, vodja upravljanja BZ Barcaffè in Nuša Perkič, vodja uprav

Superbrands

Namreč, okoljske vidike ne postavljajo v prvo vrsto le pri svojem komuniciranju, temveč tudi pri poslovnih odločitvah. Pri Barcaffè zelo dobro razumejo moč človeške povezanosti, torej kako lahko blagovna znamka pomembno vpliva na življenje posameznika in s tem na pozitivne družbene spremembe, o čemer ozaveščajo v svoji komunikacijski kampanji Premakni se.

To je prepoznalo tudi 25 članov strokovnega sveta organizacije Superbrands Slovenija, kjer lastnik licence Boško Praštalo pravi tako: »Kot lastnik licence Superbrands Slovenija si več, kot imeti tako izjemne blagovne znamke na projektu Superbrands Slovenija, ne morem želeti. Prepričan sem, da bo blagovna znamka Barcaffè še dolga leta prepoznana kot Superbrands Slovenija« in dodaja, da mu je  »v ponos, da so potrošniki in strokovni svet že drugo leto zapored prepoznali Barcaffè kot Superbrands Slovenija ter da so osebe, ki skrbijo za to blagovno znamko, videle smisel in potencial sodelovanja v sklopu tega projekta«.

Iz Barcaffè sporočajo, da je ponovni prejem tako uglednega naziva potrditev, da so na pravi poti, navdih za nadaljnje ustvarjanje presežkov in nenazadnje se le še bolj veselijo mnogih projektov, ki prihajajo v javnosti že to jesen. S temi bodo spet premikali tako družbo kot posameznika, obenem pa poskrbeli še za dobrobit okolja.