Pet žličk sladkorja dnevno

6. 7. 2014

Z nekaj nepazljivosti lahko hitro izberete jed, ki je polna sladkorja ali glukoznega sirupa. Pol skodelice normalno sladke vložene sadne solate, na primer, vsebuje kar 23 gramov dodanega sladkorja. Koliko dnevno ga zaužijete vi?

Po novih smernicah svetovne zdravstvene organizacije bi morali odrasli za polovico zmanjšati vnos sladkorja.

Do zdaj je bila dovoljena meja 10 žličk dnevno, no, po novem strokovnjaki priporočajo le pet malih žličk dnevno.

Sladkor je nevaren za debelost, diabetes, srčni infarkt, pojav kariesa in celo za rakave tvorbe. Nekatere raziskave celo pravijo, da sladkor ustvarja tako odvisnost kot droge, zato si vsi, ki imajo radi sladko, želijo čedalje več.

Če bodo nove smernice obveljale, se jim bo morala prilagoditi tudi živilska industrija in zmanjšati količino sladkorja v hrani.

Vzemite si trenutek in razmislite o naslednjih dejstvih:
  • Sladkor se ne skriva le v sladkih jedeh.

  • Izraz 'brez maščobe' je pogosto le krinka za izdelek, ki vsebuje veliko sladkorja.
  • Oznaka 'Izdelek ne vsebuje sladkorja' NE pomeni, da v izdelku ni sladkorja. Več o tem si preberite na povezavi Brez dodanega sladkorja.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri