Oktober v roza barvi boja proti raku na dojki

21. 9. 2010
Deli

Estée Lauder Companies s ponosom oznanjajo začetek letošnje globalne kampanje za boj proti raku dojke The Breast Cancer Awareness Campaign 2010.

Letošnja akcija poteka pod sloganom: Povežimo se. Komunicirajmo. Premagajmo. Preprečimo rak dojke, ena po ena ženska. Roza pentlja. Nosite jo. Delite jo.

Gre za nadgradnja poslanstva, ki ga je sprožila gospa Evelyn H. Lauder, ko je soustvarila Pink Ribbon - roza pentljo in leta 1992 začela s kampanjo Breast Cancer Awareness Campaign.

Kampanja spodbuja ženske in moške, da se povežejo z vsemi, ki jih poznajo in komunicirajo o pomenu zdravja dojk in zgodnjega odkrivanja raka dojke.

Elizabeth Hurley, ambasadorka kampanje pravi: "Obstaja veliko napačnih informacij o raku dojke. Moramo se povezati z vsako žensko, ki jo poznamo - naj bo to naša mati, babica, sestra, hči ali prijateljica. Ne smemo podcenjevati pomen komuniciranja z ženskami in jih opominjati na to, da morajo redno hoditi na preglede k svojemu zdravniku in če so starejše od 40 let, vsako leto opraviti tudi preiskavo z mamogramom. To je tako zelo pomembno. Nikakor ne odlašajte do prihodnjega leta.''

Oktobra 2010 bo kampanja:

- nagovorila več kot dve milijardi ljudi v več kot 70-ih državah.

- po vsem svetu prodajala 20 Pink Ribbon izdelkov 14-ih cenjenih lepotnih blagovnih znamk Estée Lauder Companies

- osvetlila več kot 200 svetovnih znamenitosti v rožnati barvi luči in s tem zaznamovala 11. obletnico
kampanje in akcije Global Landmark Illumination Initiative

- aktivirala več kot 40 zvezdnikov, politikov in drugih vplivnih ljudi, ki bodo delovali kot kot ambasadorji akcije World Pink Ribbon.

- pomagati rešiti življenje ženskam po celem svetu in izpoliti vizijo ga. Lauder o svetu brez raka dojke.

Medicopharmacia d.o.o., ki v Sloveniji zastopa kozmetične hiše skupine Estée Lauder Companies in njihovi partnerji: parfumerije Limoni, drogerije Müller, Maxi in Beautique Šiška, v katerih bodo izdelki kolekcije Pink Ribbon ekskluzivno naprodaj, bodo naredili oktober 2010 lepši, bolj roza in glasnejši kot kdajkoli prej. Tudi letos bodo celoten dobiček od prodaje izdelkov donirali slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna.

Od petnajstih Estée Lauder kozmetičnih hiš, ki bodo z izdelki kolekcije Pink Ribbon zbirale donacije za raziskave fundacije The Breast Cancer Research Foundation, namenjene odkritju zdravila raka dojk, bodo v Sloveniji naprodaj Clinique in Estée Lauder.

Elizabeth Hurley: “Pridružite se nam. Prav Vi lahko spremenite vaše življenje in življenje drugih.”

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord