Združeni za prihodnost brez raka dojk

13. 10. 2011
Deli
Združeni za prihodnost brez raka dojk

V sklopu rožnatega oktobra, svetovnega meseca boja proti raku dojk, so v prenovljenem Maxi-ju pripravili predstavitev letošnje Estée Lauder Companies globalne kampanje boja proti raku dojk, ki se ji že četrto leto pridružuje tudi Slovenija.

Podporniki kampanje, podjetje Medicopharmacia, d.o.o., ki v Sloveniji zastopa blagovne znamke Estée Lauder Companies, družba Mercator in Maxi so del sredstev od prodaje rožnatih izdelkov tudi letos podarili slovenskemu združenju Europa Donna.

Cilj kampanje je dvig zavedanja o pomembnosti zdravja dojk in zgodnjega odkrivanja bolezni, ki lahko rešuje življenja.

Zato, da bi ljudje opazili, se za trenutek ustavili in postali del kampanje, bo Maxi od 11. do 16. oktobra osvetljen z rožnatimi lučmi. S sredstvi, ki jih bodo zbrali s prodajo izdelkov Clinique, Estée Lauder in Donna Karan iz humanitarne kolekcije Pink Ribbon, bodo Europa Donni pomagali pri oblikovanju sklada za pomoč bolnicam in bolnikom z rakom dojk, z namenom izboljšati kakovost njihovega življenja zasebno in predvsem v času okrevanja. V sklad bodo donirali 20% vrednosti maloprodajne cene vsakega izdelka iz Pink Ribbon kolekcije.

Mojca Senčar, predsednica Europe Donne: ''Bolnicam in bolnikom z rakom dojk želimo tokrat pomagati neposredno, pri premagovanju bolezni, pri telesni in duševni rehabilitaciji, morda pri pokrivanju stroškov šoloobveznih otrok, pomagati socialno šibkim in drugim. Gre za medsebojno sodelovanje pri katerem mi zaupamo vam, da boste predstavili usode posameznikov, ki so v resnično težkem položaju, vi pa nam, da bomo lahko pomagali. Torej gre za zaupanje, gre za vse nas!''

Evelyn H. Lauder, Senior Corporate Vice President of The Estée Lauder Companies: “Združeni smo močnejši. Združeni lahko naredimo več. Združeni lahko najdemo zdravilo. Predstavljajte si, kako neverjeten vpliv imamo lahko na več milijonov žensk in moških po vsem svetu s tem, da širimo sporočilo o pomembnosti zdravja dojk in o tem, da zgodnje odkritje rešuje življenja.''

 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord