Kako preprečiti bolečine v križu v nosečnosti

13. 9. 2011

V času nosečnosti pride pogosto do bolečin v križu, saj se ob večanju trebuha povečuje ledvena krivina. Dobra preventiva in kurativa so nekatere pilates vaje, ki krepijo stabilizatorje trupa in male mišice med vretenci hrbtenice.

Nosečnice, ki so bile k bolečinam v hrbtu nagnjene že prej, zagotovo tarnajo o takih bolečinah tudi v času nosečnosti. Lahko pa do bolečin v križu pride tudi pri nosečnicah, ki prej niso imele nobenih težav z bolečinami v križu.

Vaje izvajajte počasi in kontrolirano, dihajte počasi in globoko, ter pri vsakem izdihu stiskajte zraven tudi mišice medeničnega dna.

  • Zanoženje stoje (opora na neko zadevo)
  • Izmenični iztegi rok v polpočepu stoje
  • Rotacija stoje v rahlem počepu

Tanja Želj, www.tanergija.si

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri