Povejte iskreno: koliko novoletnih zaobljub se še držite? Poglejte, kaj svetuje športna trenerka

Povejte iskreno: koliko novoletnih zaobljub se še držite? Poglejte, kaj svetuje športna trenerka (foto: profimedia) profimedia
19. 1. 2023

Še konec januarja ni, pa se je mnogo zaobljub že razblinilo. Je med njimi tudi vaša? Ste že izpustili prvo vadbo, pojedli vrečko čipsa, zaspali na jutranji sprehod? Športna trenerka Tjaša Babnik ima za vas nekaj odličnih nasvetov. 

Športno trenerko Tjašo Babnik smo prosili, naj nam zaupa nekaj nasvetov glede novoletnih zaobljub in predvsem o tem, zakaj spodletijo. 

"Veliko se jih odloči, da se z novim letom zaobljubi k bolj zdravemu načinu življenja. »To je moje leto«, si mislijo, ko sanjajo o velikih sanjah in si predstavljajo, kako neverjeten je občutek, ko končno dosežejo svoje cilje.

Da bi vam ta želja po boljšem ostala čimdlje, vam ponujam nekaj najboljših nasvetov, od tega, kako začeti, do tega, da si zastavite in se držite svojega načrta, tako da vas nič ne ovira na poti, kjer želite biti.

Črno na belem

Razlog, zakaj veliko novoletnih zaobljub ne uspe, je, da ni določenega načrta, kako to doseči. Da, ciljati visoko je super! Vendar je pomembno, da imate pripravljen strateški načrt, da razumete, kaj morate storiti, da ga dosežete.

Recimo, da sta vaša splošna cilja porabiti nekaj telesne maščobe in izboljšati telesno pripravljenost. Če jih razdelite na koščke v velikosti grižljaja, vam bo to omogočilo napredek na dosegljiv in uspešen način. Zato zdaj razmislite o svojih zaobljubah in si zapišite, kaj lahko naredite dnevno, tedensko in mesečno, da jih dosežete.

Naj bodo cilji dosegljivi

Ko gre za zastavljanje vaših novih, bolj zdravih ciljev, je bistveno, da so izvedljivi in ​​dosegljivi. Eden najboljših načinov, kako lahko to storite, je, da delate na svoji ravni. Na primer, če ste novi v fitnesu ali na neki vodeni vadbi, bo izbira programa z naprednimi gibi in intenzivnim urnikom izgubila vašo samozavest in vas uničila. Po drugi strani pa boste, če boste pametni pri svojih ciljih, izbrali program, ki vam ustreza, dali občutek moči in samozavesti, kar vam bo pomagalo napredovati na naslednjo stopnjo.

Torej, ne glede na to, ali ste šele začeli ali že nekaj časa trenirate, izberite tako aktivnost, da vam je prvič vsaj malo všeč in drugič, lotite se je modro in ne na silo.

Športna trenerka Tjaša Babnik Tjaša Babnik

Športna trenerka Tjaša Babnik

Vzponi in padci

To si je zelo pomembno zapomniti, še posebej, ko tista začetna motivacija začne pojenjati. Ne glede na vaše cilje, ne glede na to, ali je to, da postanete močnejši, postanete vitkejši, vaša pot do cilja ne bo vedno lahka.

Nekatere dni se boste počutili čudovito, drugi pa vam bodo predstavljali izziv, ko se boste počutili potrtega in izpraznjenega. Pomembno je, da se v težkih časih ne ustavite in da preživite. To bo pomembno in bo odločilo, ali se boste še naprej premikali v pravo smer. Torej, v teh časih se spomni, kako super si, kako daleč si že prišla in da je jutri nov dan za nov podvig.

Doslednost

Tudi znanost dokazuje, da ko prakticirate novo navado/vedenje, vaši možgani zgradijo nove nevronske poti, ki postanejo močnejše s ponavljanjem. Torej več ko nekaj počneš, lažje postane! Najlažji način, da ostanete dosledni, je, da vzpostavite rutino, ki vam ustreza, tako vam postane navada in preden se dobro zaveste, ne boste niti pomislili na to, kar počnete. 

Vzemi si čas – prevzemi odgovornost

Življenje je najlepše živeti skupaj! In včasih se lahko počutite nekoliko osamljeni na vaši poti do bolj zdravega in »aktivnega« sebe. Zato premisli in se vprašaj ali imaš dovolj volje, da se na pot spremembe podaš sama ali ti ustreza vadba v skupini? Slednja ti je lahko vsakič znova boljša motivacija – saj se družiš, izpolnjuješ tudi socialne potrebe, sponaš nove prijteljice, se nasmejiš, ”pojamraš” o tem in onem in ker vse to izrečeš na glas je po koncu vadbe, ko se še prepotiš vse skupaj veliko lažje. Tako telesno, kot tudi mentalno.

Avtorica vsebine: Tjaša Babnik

Tjašo lahko kontaktirate tudi na Instagramu ali Facebooku.