Umetniška kampanja: vojna proti koronavirusu s čopičem

13. 4. 2020

Epidemija koronavirusa je na dom “priklenila” tudi umetnike po vsem svetu. Eni igrajo, drugi pišejo, plešejo, igrajo ... Nekaj svetovnih umetnikov pa je največje slikarske umetnine človeštva spremenilo v slikovit del kampanje #ostanidoma. Pobudnik akcije je organizacija Amplifier, ki umetnost uporablja za ozaveščanje ljudi o socialnih in okoljskih problemih. Del natečaja pa niso le znana dela, ampak tudi avtorski plakati.

Slika 1/15

Poglejmo, kako bi v času koronavirusa izgledala Mona Lisa, ali pa kako bi se narisal Van Gogh. Stopite v umetniško galerijo!

profimedia

Preberite še: 6 slavnih svetovnih muzejev, po katerih se lahko “sprehodite” s kavča

L.T.D.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri