Ljudje smo tako narejeni, da intuitivno vemo, da z obdarovanjem ne osrečimo samo tistega, ki mu podarimo darilo, pač pa tudi sebe. Če pa ima obdarovanje zaradi izbire slovenskih izdelkov še pozitiven učinek na podjetniško okolje pri nas, smo dober namen podvojili! In kako na darila in obdarovanje gleda 12 podjetnikov oddaje Štartaj, Slovenija! ? Nenazadnje so prav njihovi izdelki idealna izbira za darila, ki jih boste letos postavili pod praznično jelko!
Mar niso darila nekaj čudovitega? Ni pomembno kakšna je njihova vrednost, saj tudi z najmanjšo pozornostjo lahko izrazimo hvaležnost, naklonjenost, obeležimo spomin ali se preprosto zahvalimo. Tako bo držalo, da so darila ključni elementi lepšega, boljšega, včasih tudi uspešnejšega komuniciranja med ljudmi.
Darilo – Štartaj, Slovenija!
Kot so sami povedali, je za 12 izbranih podjetnikov eno najlepših daril letošnjega leta sodelovanje v projektu Štartaj Slovenija. In kaj jim sicer pomenijo darila in obdarovanje?
Renee Vozelj , pivovarna Knap: »Če se ozrem v otroška leta je čas prihajajočega praznovanj čas pričakovanja, želja, časa z družino. Danes tudi vse našteto, in pa čas za počitek, pregled celotnega leta in postavljanja novih ciljev. Na obdarovanje pa danes gledam, tudi skozi čas, ki ga namenim osebam ki mi veliko pomenijo. In čedalje manj kot materialno obdarovanje.«
Kot pravi Renee lahko darila odražajo kako in na kakšen način te tisti, ki te obdaruje dojema, spremlja in čuti. »Sam izbiram čedalje bolj praktična in kulinarična darila. Darilo kot je pivo, ki ga sam ustvarim ali kakšno pecivo in podobno.«
Prisega na malenkosti!
Tudi Jasni Grbić, lastnici blagovne znamke Tattoo Care, darila v materialnem smislu ne pomenijo veliko. »Veliko več mi pomeni, da se ob tem času nekdo spomni nate s tem, da ti podari svoj čas, družbo, nasmeh, objem, toplino in ti da s tem vedeti koliko mu pomeniš. Decembra mi je všeč, da več časa preživim z družino in bližnjimi, se družimo, kaj dobrega skuhamo, pojemo in se nasmejimo.«
Ko izbira darila tako prisega na malenkosti: »Čokolado, tople nogavice, rokavice ali nekaj kar spominja na decembrski čas. Ne maram pretiravati. Kupim tudi kaj kar vem, da določena oseba resnično potrebuje in ji to veliko pomeni.«
Narejeno doma!
Ustvarjalcema simpatičnih nogavic Zulu Zion pa december pomeni toplino doma, družine. »Ima svoj čar – največ nama pomeni druženje z domačimi, da se lahko vsi skupaj malo umirimo, zadihamo in nekaj dobrega popijemo, pojemo. Ponavadi je obdarovanje simbolično, toliko da izkažeš pozornost, ki jo mogoče celo leto nisi utegnil.«
In kakšna darila ponavadi kupujeta Dijana in Miha Rolc? »Odkar se ukvarjava z nogavicami, vsi okoli naju dobijo za darilo nogavice (smeh). Vedno pa dodava še darila ki jih ustvariva sama. Domače piškote, pesto, marmelado. Darilom posvečava dosti pozornosti, ker rada podariva nekaj kar bo najinim bližnjim pisano na kožo, tako da se v košarici znajdejo tudi knjige, grafike, dobro vino. No letos se bodo našli produkti iz projekta Štartaj Slovenija – moramo se malo podpreti med seboj (smeh)!«
Vzemite si čas!
Tudi Martina in Sebastjan Kalinšek, ki sta ustvarila slalstno čokolado 20 Chocolate, rada obdarujeta:
»Vsi smo radi obdarovani. Najbolj pomembno pri obdarovanju se nam zdi, da si oseba, ki te želi presenetit, vzame čas in ti kupi nekaj kar potrebuješ ne nekaj na čemer se bo nabiral prah.«
Kot pravita morajo biti drobne pozornosti prisotne vsak teden, ne samo enkrat letno drago darilo. »Pri otrocih sva ugotovila, da potrebe po materialnih dobrinah zelo porastejo, kadar imava zaradi preobilice dela malo časa za njih. Ko aktivno preživljamo prosti čas skupaj praktično nimajo potrebe po materialnih dobrinah.«
Kaj boste podarili vi?
Še nimate ideje kaj bi podarili, kaj šele darila za božič, novo leto ali rojstni dan? Izbrani izdelki 12. podjetnikov so na voljo na posebej označeni polici v vseh 13 megmarketih Interspar. Prav vsak med njimi je lahko čudovito darilo za vaše najdražje! Samo odločiti se morate, kaj boste komu podarili! Verjemite, da 12 podjetnikom ne boste polepšali decembra, pač pa kar celo leto!
Ni še konec! Kateri bo Hit produkt 2016?
Oddaja Štartaj, Slovenija! se počasi bliža velikemu finalu in radovednost, kateri bo Hit pordukt leta 2016 se stopnjuje. Med vsemi izdelki na polici Štartaj Slovenija bo namreč ob koncu projekta izbran Hit produkt 2016, njegovega avtorja pa čaka izjemna nagrada: 6-mesečna ekskluzivna pogodba s Spar Slovenija ter medijska podpora s strani ProPlus in marketinško svetovanje s strani oglaševalske agencije Formitas.