Zaposleni izdali: tako se maščujemo strankam, ki so do nas nesramne (od zdaj boste VEDNO kavo naročili z nasmeškom!)

17. 10. 2022
Deli
Zaposleni izdali: tako se maščujemo strankam, ki so do nas nesramne (od zdaj boste VEDNO kavo naročili z nasmeškom!) (foto: Profimedia)
Profimedia

Ojoj, ko boste slišali, kako so se različni delavci v svojem poklicu maščevali, ne boste hoteli biti nesramni do nikogar več! Nekaj minut čakanja kar naenkrat ne bo več problem. 

Zagotovo ste že bili v bližini, ko je določena stranka zahtevala to in ono ter se npr. do natakarice obnašala precej nesramno. Morda se je zaposlena oseba maščevala, pa tega sploh niste vedeli.

Poglejte, kaj vas lahko doleti, če naokoli stresate nesramnost:
  • "Ko je bil kdo do mene nesramen ali se je neprimerno vedel v lokalu, sem mu ob plačilu razliko vrnila v najmanjših kovancih, ki sem jih imela." - natakarica

  • "Delam v eni od trgovin, kjer prodajamo tako hrano kot kozmetične izdelke in ostalo. Žal v trgovini ne dobite vsega, kar je na spletu, saj se zaloga ne ujema vedno. To je ujezilo neko žensko, ki je prišla po sušilnik las, vendar ga nismo imeli na policah. Vpila je na vse zaposlene in na koncu še name. Eden od zaposlenih je nekje v skladišču našel zadnji sušilnik, ki smo ga očitno imeli, a sem mu rekel, naj ga pusti tam in da na polico šele, ko je stranka odšla." - trgovec

  • "Delala sem za blagajno. Kadarkoli sem slišala od strank v vrsti, kako počasna sem, sem se dejansko potrudila biti zelooo počasna. Tako je tista stranka čakala še malce dlje." - blagajničarka

  • "Kot zaposlen v gostilni sem imel veliko opravka z ljudmi, kar pomeni tudi nadležne, nesramne stranke. Kadarkoli so bile ženske tiste, ki so se vedle neprimerno, sem jim na koncu dal prav poseben popust: tistega za upokojence! A dame še niso bile upokojenke, imele so okrog 50 let. Nič niso rekle, ker so hotele popust, a v očeh sem jim videl, da so jezne, ker sem jih uvrstil v to starostno skupino." - natakar

  • "Delam kot kuhar, vendar včasih pomagam tudi pri strežbi in svoje jedi nesem k mizam. Ena stranka me je nekoč precej razjezila. Opazil sem, da žvižga in tleska natakarjem, ki bi se po njegovem morali odzvati in priteči k njegovi mizi, čeprav je bil postrežen. To je počel celoten čas, kot je bil tam. Nisem si moral pomagati: odšel sem v kuhinjo, napolnil veliko skledo z vodo in jo nesel točno k njemu ter jo postavil pred noge. Seveda je vpil name in me vprašal, kaj mu bo skleda. Odvrnil sem, da je voda za psa, ki mu žvižga in tleska, da se bo lahko napil na račun naše restavracije, ko se končno odzove." - kuhar

  • "Delala sem kot natakarica v restavraciji, ki je imela tudi možnost naročil iz avta (drive-in). Če je bil kdo do mene nesramen, sem preluknjala slamico. Nič takšnega, a osebi je povzročilo nekaj preglavic, ko je hotela uživati v svojem napitku." - natakarica

  • "Delam v specializirani trgovini. Kadar so stranke do mene prijazne ali imajo pač osnove normalnega vedenja, vedno pomagam, priporočam, svetujem - skratka nudim vse, kar stranka potrebuje. Ko naletim na nesramnost, pa pozabim deliti kakšno informacijo, neham svetovati, na blagajni ne opozorim na kartico, s katero bi imeli popust in vse pospravim v vrečko, ki jo seveda zaračunam. Dobite jo, tudi če je ne želite (če ste nesramna stranka)." - prodajalec

Novo na Metroplay: Kako hitro in enostavno pripraviti uravnotežen obrok? | Žana Hrastovšek