Delo in stres: Pozabite na to-do seznam – namesto tega uporabite te tehnike za boljšo produktivnost

Delo in stres: Pozabite na to-do seznam – namesto tega uporabite te tehnike za boljšo produktivnost (foto: Profimedia) Profimedia
13. 5. 2022

Že ko samo pomislite na to, da morate v ponedeljek v službo, vam začne utripati žila v sencih. Nato kmalu opazite, da vas razburi vsaka malenkost in vse vam gre močno na živce, vključno z vami samimi. 

Ko ste enkrat v takšnem stanju, stres ni več vaš prijatelj, ki bi vas silil k konstruktivnemu delu, temveč največji sovražnik. Morda je čas, da uberete drugačen pristop. 

Čeprav obstajajo raziskave, da ustvarjanje seznama lahko prispeva k zmanjšanju tesnobe in lahko pomaga urediti kaotične misli, se pogosto zgodi ravno nasprotno – če namreč samo zapišete različne naloge na kos papirja. 

Največji izziv tako postane preklapljanje med vsakodnevnimi prioritetnimi nalogami in strateškim načrtovanjem. Pogosto se zdi, da je treba narediti več in da je opravljenega zelo malo. To lahko negativno vpliva na motivacijo in vztrajnost. 

Poslovni trener je za revijo Business Insider predstavil naslednje štiri precej preproste korake za manj stresa in boljšo produktivnost:

1. Naredite seznam prednostnih nalog

Ne naštevajte preprosto vsega, kar morate doseči in vsekakor se ne poskušajte lotiti vsega naenkrat. Namesto tega morate ugotoviti, kateri od vseh vaših ciljev je najvišje na lestvici za leto, za posamezno četrtletje, za mesec. 

Najprej lahko na list papirja zapišete vse cilje in ideje, za katere menite, da so najpomembnejše za to leto. Ko so na listu papirja zapisani vsi vaši največji cilji, seznam preglejte še enkrat in obkrožite projekte, ki bodo imeli največji vpliv. Predvsem upoštevajte svoj končni rezultat in učinkovitost vaše ekipe. 

Ko določite glavne prednostne naloge za leto, morate sestaviti urnik, na katerem bodo največ tri prednostne naloge na četrtletje. To služi kot vodnik in nanj se lahko sklicujete skozi vse leto. 

To je še posebej uporabno, če se vi in ​​vaša ekipa želite prepričati, da ste na pravi poti ter učinkovito in uspešno delujete pri doseganju ključnih ciljev.

2. Odgovornost za projekte dodelite pravim članom ekipe

Ena največjih slabosti pri delu je, da poskušate vse narediti sami. Če imate ekipo, poskrbite, da ne razdelite le majhnih nalog, temveč tudi celotno odgovornost za projekte dodelite ustreznim članom ekipe. 

Zelo pomembno je tudi, da svoji ekipi sporočite, kakšno je ozadje teh projektov in kako bo njihov uspešen zaključek prispeval k viziji/cilju podjetja.

Medtem ko svoji ekipi daste priložnost, da prevzame projekte in naloge, povečate potencial in zmogljivosti podjetja pri ustvarjanju rezultatov. S tem pa tudi sprostite sebe in usmerite fokus, svoj čas in energijo v dokončanje večjih nalog, ki so pred vami.

3. Rekonstruirajte pot do želenih rezultatov

Začnite na koncu – z rezultatom. Primer, če je vaš cilj prihodnji mesec doseči določeno število prodaje, razmislite, kaj morate narediti ta mesec, da ta cilj dosežete. Če boste začeli z rezultatom, je večja verjetnost, da boste cilj dosegli. 

4. Osredotočite se na donosno delo

Če ste lastnik podjetja z ekipo ali vodja ekipe, je eden najpomembnejših faktorjev, ki ga morate spremljati, tudi delo oz. dejavnosti, ki vodijo vaše podjetje naprej. 

Vodite dnevnik dejavnosti, ki jih opravljate vsak dan in sledite tistim, ki neposredno vplivajo na vaše rezultate. 

  • Je video v živo ena vaših najbolje prodajanih storitev? Zapišite. 
  • Ali snemanje ene epizode podcasta vodi do povečanja gledanosti in prodaje? Dokumentirajte. 

Spremljanje vaših najbolj dobičkonosnih dejavnosti vam lahko pomaga optimizirati delo in zagotoviti, da boste večino svojega časa uspešni in rasli. 

Vir: www.businessinsider.de