Najboljši nasveti za vsak tip ženske

Najboljši nasveti za vsak tip ženske  (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
30. 4. 2013 Vir: Lisa

Služba, družina, druge obveznosti in vedno premalo časa. Predstavljamo preproste nasvete, s katerimi si lahko pomagate ob najbolj napornih dnevih.

Družinska menedžerka

Shujšati med ponvami in pico velikosti XXL? Težko. Razvajati družino, organizirati gospodinjstvo in pri vsem tem paziti še na svojo vitko linijo, zdravo prehrano in dovolj gibanja, je vendar težka naloga.

A seveda z dobro voljo se vse da – v dnevnem urniku ne mislite le na otroke in moža, ampak tudi nase. Ko greste po nakupih, ne razmišljajte le, kaj bi dobrega skuhali za družino, ampak razmišljajte, kako boste vi bolj zdravo jedli.

Nasveti
  • Zamenjajte slabo: Zakaj ne bi najljubše hrane svojih otrok spremenili v kaj bolj zdravega in okusnega? Ali res ne jedo drugega kot ocvrt krompirček in dunajski zrezek? Odličen nadomestek je mlad krompir, pečen v pečici le z nekaj kapljicami oljčnega olja.

    Tudi pica ni nujna – popecite polnozrnati kruh, nanj naložite svež paradižnik, papriko in origano in čaka vas odlična malica. Zakaj si ne bi privoščili velike sklede svežega paradižnika z baziliko, mocarelo in oljčnim oljem.
  • Pozor: Seveda zdaj nikar ne pretiravajte z zdravo prehrano, otrokom privoščite tudi kakšen sladoled ali drugo sladico. Ali pa se vsi posladkajte z melono.
  • Navade: Običajno ne jeste skupaj s svojo družino in ste takrat ves čas na nogah in vmes kaj prigriznete? Nehajte – lepo sedite za mizo ter jejte kot človek, tako boste tudi veliko manj pojedli in hitreje boste siti.
  • Nasvet za kuharsko knjigo: Izberite knjigo Kuharica za mlade (Milena Suwa Stanojević in Uroš Flis). Knjiga je sicer za mlade, a bo prekaljene gospodinje spomnila, da ni treba vedno komplicirati in da je kuhanje lahko tudi enostavno. Cankarjeva založba.
  • Šport: Bodite fit skozi zabavo – z otroki si privoščite pol ure divjega in sproščujočega plesa.

Nabiralka kilometrov

Če imate službo, v kateri ste ves dan na nogah, tekate z enega na drug konec, že v službi strežete vsem od spredaj in od zadaj, vmes pa nimate niti minutke časa za malico, ja, potem je skoraj normalno, da se vam s kuho zdrave hrane niti ne ljubi ukvarjati. Še ovinek v restavracijo s hitro prehrano vam je odveč.

Nasveti
  • Splošni nasvet: Tudi če imate zelo, zelo malo časa, si ga vzemite vsaj dovolj za spanje. Pomanjkanje spanja namreč daje lažje signale za lakoto, saj vaše telo potrebuje več energije.
  • Načrt je že pol poti do uspeha: kdor ima za kosilo čas le za solato ali sendvič, bo zvečer zagotovo čutil lakoto in potrebo po topli hrani. A izognite se hitri prehrani, pazite, da imate doma le zdrave sestavine, ki vam ne bodo pokvarile oziroma 'obtežile' večera.

    In ko si končno vzamete čas za hrano – se umirite, skuhajte si nekaj na hitro, nekaj okusnega in zdravega, ter si vzemite čas zase in za hrano. Se vam ne ljubi kuhati? Nič hudega, v restavraciji si privoščite kos mesa in zelenjavo.
  • Nasvet za kuharsko knjigo: Prehrana po Montignacu – Montignac zagovarja kombiniranje prave hrane – tako boste lažje kombinirali. Založba Mladinska knjiga.
  • Šport: Izberite nekaj osvežujočega in pomirjujočega – pilates ali jogo.

Žonglerka za pisalno mizo

Kar 70 odstotkov slovenskih pisarniških delavcev si malico kupi v pekarni ali pa v trgovini, le majhen odstotek jih redno hodi na kosilo.

A stvar je logična – lakota je takrat velika, čas za malico pa kratek. Tako je malica običajno revna s hranilnimi snovmi, a bogata z maščobami in ogljikovimi hidrati. Zvečer pa se pojavita velika lakota in želja po sladkarijah.

Nasveti
  • Varčujte s kalorijami: Zjutraj vstanite le 10 minut prej kot običajno in si pripravite dobro, zdravo in sveže kosilo za v službo.

    Za vas imamo nekaj odličnih nasvetov – riževa solata s tunino, svežimi kumaricami in paradižnikom ali pa sendvič iz polnozrnatega ali pirinega kruha z manj mastnim sirom in svežim paradižnikom, poleti krasno prija tudi sadna solata.

    In še mini, a velika sprememba – namesto z avtom ali avtobusom jo v službo mahnite peš ali s kolesom, namesto z dvigalom stopnice premagajte v lahnem teku ...

    Zvečer se uprite nezdravim prigrizkom, privoščite si jogurt ali skuto, morda paradižnik s tunino ali piščančji file. In ne pozabite še, da je šport najboljši 'ubijalec' stresa.
  • Nasvet za knjigo: 50 naj nasvetov za vitko postavo, Elizabeth A. Langeson. 50 nasvetov, s katerimi uspešno in trajno odpravite neželene kilograme. Vsak nasvet je zgodba zase. In za vsakogar se najde nekaj. Poiščite in uporabite tiste, ki so vam pisani na kožo – uspeh zagotovljen!
  • Šport: Zvečer s prijatelji odigrajte partijo tenisa ali skvoša.

Strastna kuharica

Kuhanje je vaša strast. Pečenje dobrot ali kuhanje slastnih pečenk in minešter – v vsem uživate. Čas, ki ga preživite za štedilnikom, je za vas najbolj dragocen in sproščujoč. Nič vas ne more tako razveseliti kot dobro spečene dobrote – niti nova torbica niti odlična ura teka.

Nasveti
  • Zakaj ne bi za svoje domače priredili pravega piknika. Pojdite zvečer na dolg sprehod, otroci naj prosto tekajo – tako boste združili vse, kar je treba – hrano, svež zrak in gibanje.
  • Ne pretiravajte: nikar si ne postavljajte pretežkih ciljev v stilu – od danes naprej v naši hiši ni več čokolade. Saj čokolada je povsem v redu, a v majhnih količinah. In če že ne morete nehati peči, si med peko pomagajte z majhnim trikom – v skodelico si narežite sadje, po katerem boste posegli, ko vam bo zadišal čokoladni nadev.
  • Nasvet za knjigo: Izberite kakšno knjigo 'televizijskih' kuharjev Valentine Smej Novak in Luke Novaka – imata kup odličnih idej, tudi za sladke dobrote.
  • Šport: Šport vas mora zabavati – s prijateljicami pojdite na zumbo.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri