Ne dovolite, da bi vam TE majhne stvari uničile cel dan - 8 korakov, kako to storite

Ne dovolite, da bi vam TE majhne stvari uničile cel dan - 8 korakov, kako to storite (foto: Finn Hackshaw | Unsplash) Finn Hackshaw | Unsplash
17. 8. 2020

Le kaj tako majhnega bi nam lahko uničilo cel dan …

Veliko stvari gre lahko narobe. Včasih gre za malenkosti … In prav te lahko pokvarijo jutro, večer ali pa cel dan – ker njihov učinek ni omejen le na določeno uro.  

Denimo:

Ko vam ne zvoni alarm.

Ko skočite iz postelje, se udarite v mezinec leve noge.

Ni tople vode (ker pri sosedu prenavljajo kopalnico).

Vi pa ste se zbudili z grozno frizuro.

Ne najdete očal.

Ko odprete hladilnik, ugotovite, da vam je zmanjkalo mleka za vašo obvezno jutranjo kavo.

Ko ste končno pripravljeni za odhod, vas pusti na cedilu avto.

In nato vam avtobus spelje pred nosom.

Ko ste tekli za avtobusom, ste se spomnili, da ste pozabili nanesti dezodorant.

Nato ugotovite še, da je vaš telefon popolnoma prazen.

Ob prihodu v službo vam je takoj jasno, da je šef slabe volje.

Na računalniku ne najdete predstavitve, ki ste jo pripravili za naslednji sestanek.

Ko jo, pa ugotovite, da zadnjih sprememb niste shranili.

V času malice ugotovite, da je nekdo načel vaš prigrizek.

Na poti domov je promet prava katastrofa.

In dežuje kot za stavo. Seveda nimate dežnika.

Doma vas v poštnem nabiralniku čaka nezaželena pošta.

Sestradani ste, vaš hladilnik pa je prazen.

In potem dobite zažgano pico.

Pa še vašo najljubšo nanizanko so odpovedali.

Vse to na dolgo in široko v sporočilu razložite prijateljici/prijatelju …

In čez 45 minut dobite odgovor, ki vsebuje dve besedi. (Ughh!)

Kako preprečite, da bi vas takšne (ali tiste malo večje) stvari spravljale ob pamet

Morda je za mnoge ena najbolj zastrašujočih resnic še vedno ta, da obstaja veliko vidikov življenja – in da nad njimi nimamo popolnega nadzora.

Vendar, ko boste sprejeli, da slabih stvari nikoli ne morete popolnoma preprečiti, vas bo prežel občutek svobode.

unsplash

Če ste tip človeka, ki dopušča, da ga v slabo voljo spravljajo tudi najmanjši dogodki in mu tako pokvarijo dan, vam z veseljem predstavljamo nekaj nasvetov, ki vam morda pomagajo:

1. Uprite se želji po pritoževanju

Kmalu boste ugotovili, da gredo stvari veliko hitreje mimo, če se ne ujamete v začaran krog pritoževanja. In pri tem vso pozornost namenite tisti malenkosti, ki jo nehote povečujete. Pri čemer pozabite tudi na iskanje rešitve.

2. Vprašajte se: ali imam kontrolo nad tem?

Razmislite, katere so tiste stvari, ki jih lahko spremenite in katere so tiste, ki jih ne morete. Ne morete denimo kontrolirati oz. spremeniti besed, ki vam jih nekdo izreče, lahko pa spremenite to, kako boste reagirali vi. Svoje reakcije imate lahko vedno pod nadzorom.

3. Soočite se s svojimi strahovi

Razumljivo je, da imate strahove. Da vas je strah tudi negativnih stvari, ki se dogajajo v življenju – zlasti, če imate otroke. A se ti strahovi redko končajo na tem mestu.

Zato je pomembno, da o njih razmislite na drugačen način – ne dovolite, da vas ohromijo in vam preprečijo zares živeti, temveč razmislite o strategiji, ki jo boste ubrali v najslabšem primeru.

4. Imejte stres pod nadzorom

Nikoli ne prenehajte skrbeti zase in za svoje dobro počutje – psihično in fizično. Ko boste znali nadzorovati stresne trenutke, vas bo to vodilo stran od nezdravih reakcij.

5. Spremenite besede, ki jih namenjate sebi

Ne govorite si, da ste neumni, ker ste dovolili, da se je zgodilo to ali ono. Predvsem pa tega ne počnite za stvari, ki so že zdavnaj za vami. Raje uporabite mantro: »To zmorem.«

6. Izberite sočutje

Še posebej, če vas je v slabo voljo spravila oseba. Preprosteje se je razjeziti. Težje je v takšni situaciji izraziti sočutje in ljubezen. A je vredno truda. Izberite sočutje. Oseba na drugi strani je le oseba – s čustvi in s svojimi bitkami. Tako kot vi.

7. Opustite (pre)visoka pričakovanja

Ljudje smo bitja z (včasih precej nerealno) visokimi pričakovanji. Pa naj gre za življenje ali za en dan.  

Resnica je – visoka pričakovanja pogosto zameglijo realnost.

Zato – (pre)visoka pričakovanja zamenjajte z bolj realističnimi. Vzemite si dovolj časa in o vseh razmislite … Odgovorite si, ali dopuščate, da vaša pričakovanja vplivajo na izkušnjo. Nato jih prilagodite.

8. Poglejte še z druge perspektive

Pogosto si povsem napačno razlagamo pomen, ki se skriva za temi stvarmi ali dejanji drugih ljudi. Največkrat stvar nima nič opraviti z nami. Denimo šefova slaba volja.

Preverite še: