To so najbolj nesramne stvari, ki jih lahko kot gost naredite v restavraciji

24. 10. 2022
Deli
2 / 4
Profimedia

AGRESIVNA KOMUNIKACIJA

Če pri vaši postrežbi pride do težave, na primer dobite napačno jed ali ste pričakovali kaj drugega, to povejte mirno in na olikan način. Osebje vam želi pričarati najboljšo izkušnjo, da se boste v restavracijo še kdaj vrnili, zato niso namerno prinesli nekaj drugega, kar ste naročili in tisti natakar od tega nima prav nobene koristi. 

Namesto, da agresivno napadete uslužbenca, ki se je (človeško) zmotil, nekajkrat globoko vdihnite in prijazno prosite, naj odpravijo težavo. Prijaznost vam lahko prinese še kakšno malenkost, ki je niste pričakovali, na primer brezplačno sladico ali kaj podobnega.

Preverite tudi Izziv 10: 10 vaj, 10 ponovitev - telovadba za celo telo! Pridete do konca? ali pa Recept: Okusna enolončnica, ki vas založi z beljakovinami!

Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem