Napolnite baterije!

8. 7. 2011

V življenju energijo povezujemo s sposobnostjo teles, da opravljajo delo, pravi razlaga o energiji. In ko enkrat telesu zmanjka goriva za pridobivanje energije, se ustavi. Tudi z našim telesom je podobno in takrat si je treba napolniti telesne baterije – seveda s primerno prehrano in z dovolj gibanja, ki nas bo dodatno okrepilo in nam povrnilo tudi voljo. In tudi tokrat vam pri tem lahko pomagamo z nekaj predlogi.

Na kolo vas vabimo kar na vse poletje in še v jesen trajajočo akcijo vzponov na turistični in izletniški kraj na Ruškem Pohorju. Netekmovalni vzponi na Areh iz Frama (vpisno mesto je v okrepčevalnici Turner, dolžina pa 19 kilometrov asfaltne poti), iz Hoč (vpisno mesto je v Motelu & gostilni Divjak in GO-IN-Baru Hoče, dolžina pa 18 kilometrov asfaltne poti), iz Zgornjega Radvanja (vpisno mesto je v Baru Gojzer pri Pohorski vzpenjači, razdalja pa 16 kilometrov makadamske poti) in iz Ruš (vpisno mesto je v Baru Lobnica – Šmidhofer, od tam pa vas čaka 18 kilometrov makadama) so med privrženci kolesarjenja v naravi in na svežem zraku zelo priljubljeni, zaradi česar je tudi odziv rekreativnih kolesarjev vsako leto večji. Kolesarjenje je možno katerikoli dan.

Vsak kolesar, ki je premagal eno od poti do Areha, naj se v Ruški koči vpiše v evidenco. Informacije: 031/482-199.

Pohodniki so v soboto, 9. julija, vabljeni na izlet po razgledni poti do Sankaškega doma nad Begunjami na Gorenjskem, ki je postavljen na višini 839 metrov, kar je dovolj visoko, da vam ponudi odličen razgled. Običajno izhodišče je za gradom Katzenstein v Begunjah, tokrat pa se boste tja odpravili izpred Elektra v Mostah pri Žirovnici, na poti obiščete Vodohram nad Žirovnico, od tam pa cilj dosežete kar po malce vrtoglavem (a nič hujšega) vrhu Rebra. V treh urah boste na poti premagali 500 višinskih metrov. Informacije: www.zirovnica.eu.

Bi se pomerili v triatlonu? Nič lažjega, saj v soboto v Velenju pripravljajo preizkušnjo prav za vas. Plavali boste v Velenjskem jezeru na 500 metrov, kolesarili in tekli pa boste v bližnji okolici na 20 oziroma pet kilometrov. Če ste v formi, se prijavite za samostojno udeležbo, lahko pa se odločite tudi za nastop v štafeti. Informacije: trivelenje.com.

Privoščite svojemu telesu kakovostna goriva in pravo rekreacijo, izogibajte pa se kofeinu, cigaretam in alkoholu, ki preženejo vse energijske zaloge.