3 vaje za noge in zadnjico

3 vaje za noge in zadnjico (foto: Profimedia) Profimedia
27. 3. 2018

Tri učinkovite vaje za noge in zadnjico. Če jih še niste vključili v svoj vadbeni program, jih dajte zdaj.

Napotki pred začetkom:

  • Če ste začetnik, vaje izvajajte brez uteži.
  • Bolje pripravljeni dodajte težo glede na vašo pripravljenost.

Sumo počep z utežmi

Sumo počep z utežmi

Noge dajte nekoliko bolj narazen, prste obrnite navzven. Boke potisnite nazaj in se spustite v globok počep, nato pa se vrnite v začetni položaj. Pri spuščanju v počep kolena vedno potisnite navzven (v isto smer kot prsti na nogah) in pazite, da bo teža na petah.

Za boljše rezultate dodajte uteži.

Naredite 3 serije po 20 ponovitev.

Izpadni korak v stran

Izpadni korak v stran

Stopala postavite v širini bokov in dlani uprite v boke. Če vam je lažje, jih iztegnite pred seboj. Z desno nogo stopite v stran in se spustite v izpadni korak. Pazite, da bo koleno obrnejno v isto smer kot prsti. Vrnite se v začetni položaj in ponovite še z levo nogo.

Naredite 3 serije po 15 ponovitev z vsako nogo.

Stopanje na klop (z utežmi)

Stopanje na klop

Z levo nogo stopite na klop, se dvignite in hkrati dvignite desno nogo v višino bokov. Sestopite in ponovite še z drugo nogo. Da bo vaja zares učinkovita, se pri dviganju čim manj odrivajte z nogo, ki je na tleh, in pazite, da se ob dviganju ne nagibate preveč naprej. Za izvajanje vaje uporabite tudi uteži.

Naredite 3 serije po 15 ponovitev z vsako nogo.

Telovadite, a še vedno ne morete izgubiti telesne teže? Naštevamo 7 razlogov, zakaj je tako.

Če imate radi izzive, pa obvezno preizkusite:

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri