Najboljša vaja za upogib kolena

Najboljša vaja za upogib kolena (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
26. 3. 2015

Katera je najboljša vaja za upogib kolena?

Poskusite s potegom utežne plošče

V primerjavi z vajo na napravi za upogib nog ima ta vaja tri prednosti:

  • spodbudno deluje na hrbet,
  • trebuh in
  • kite v podkolenskem zgibu.

Strokovnjaki za fitnes pravijo, da bodo mišice poganjale vse naokrog.

Izvedba vaje

1. Lezite na hrbet in zravnajte noge. Z rokami se oprimite nekega fiksnega predmeta, ki vam bo v oporo. Levo peto zataknite v luknjo utežne plošče.

2. Z upogibanjem noge v kolenu potegnite ploščo čim bliže k telesu, desna noga pa naj pri tem ostane negibna.

Vaja - upogib noge

3. Porinite utež nazaj v začetni položaj in ponovite gib.

Naredite toliko ponovitev, kolikor zmorete in nato nogi zamenjajte.

Če želite oblikovati zadnjico...

začnite z levo nogo, tako kot je opisano zgoraj, vendar tokrat pokrčite tudi desno nogo in dvignite boke. Stopalo desne noge je ravno na tleh, telo pa je v ravni liniji od ramen do kolena.

Zamenjajte nogi in vajo ponovite.