3 preproste vaje za seksi stegna

3 preproste vaje za seksi stegna (foto: Profimedia) Profimedia
22. 10. 2017

Da bodo noge vitke, poskrbite za zdravo prehrano, posvetite aerobni vadbi pol ure štiri­krat na teden, preostale dni pa izvajajte krepilne vaje.

V trening lahko vključite naslednje tri vaje.

Naredite tri serije po 10-15 ponovitev za vsako od spodaj opisanih vaj bosta zadostovali, da bodo v mesecu dni rezultati krepko vidni.

1. Upogib v kolenu

Lezite na trebuh in položite čelo na prekrižane roke. Trebuh pritisnite ob podlago, upognite noge v kolenu in jih držite blizu skupaj, kolikor zmorete.

Dvignite zgornji del nog (stegna) za nekaj centimetrov od tal.

Vaja

Med izvedbo giba bodite osredotočeni na krčenje zadnje stegenske mišice (kite v podkolenskem zgibu) in mišice zadnjice. Zadržite položaj eno sekundo, nato se nadzorovano spustite v začetni položaj.

2. Odmik noge

Spustite se na kolena in roke ter se s telesom obrnite na stran. Iztegnite desno nogo, teža telesa naj bo na levem kolenu in roki, dlan je plosko na podlagi.

Dvignite desno nogo v višino bokov in jo obdržite čim bolj iztegnjeno.

Vaja

Za boljše ravnotežje telesa imejte trebušne mišice ves čas napete. Vztrajajte v položaju eno sekundo, nato nogo počasi spustite proti tlom. Zamenjajte nogi.

3. Globoki ‘plie’

Stopala naj bodo široko narazen, prsti na nogah pa rahlo obrnjeni navzven. Roke so iztegnjene in dvignjene vstran. Trebušne mišice držite napete, hrbet je zravnan.

Počasi se spustite v kolenih navzdol, do kota 45 stopinj, in bodite pri tem pozorni, da se s koleni ne spustite čez prste nog.

Vaja

Ostanite v tem položaju eno sekundo, nato se z ravnim hrbtom dvignite v začetni položaj.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Značke: dvojčki

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri