Video: ZIP trening XIV

14. 2. 2011

Trening je sestavljen iz dveh vaj, ki aktivirata več mišičnih skupin hkrati.

Najprej izvedite prvo vajo, nato drugo – to naj šteje kot en sklop; ponovite še sedem takšnih sklopov, s čim manj odmora med vajama. Skupaj boste torej štirinajsti ZIP trening izvedli 8-krat. Zabeležite čas, ki ste ga porabili za izvedbo treninga, ta podatek naj vam služi kot motivacija za naslednjič, ko boste poskusili to vadbo zaključiti v hitrejšem času.

12 x izpadni korak vstran

Začnemo tako, da iz stoje vzravnano stopimo dolg korak vstran in pokrčimo nogo v kolenu, ter spustimo boke čim nižje navzdol. Pri tem smo pozorni na pravilno postavitev stopala (v liniji kolena) in čimbolj zravnano držo, roke pa predročimo. Nato se odrinemo in zravnamo nazaj v začetni položaj. Naredimo deset izpadnih korakov vstran v desno stran, nato še deset v levo.

8 x skleca + stranska deska

Začnemo v položaju na vseh štirih – ramena, boki in gležnji tvorijo ravno linijo. Spustimo telo proti podlagi, tako da pokrčimo roke v komolcih. Nato se odrinemo in dvignemo nazaj v začetni položaj ter prenesemo težo telesa na levo roko in odpremo telo na stran – preidemo v položaj stranske deske. Nato se zopet vrnemo v začetni položaj in nadaljujemo s skleco ter prehodom v desko na drugo stran. Skleca in prehod v desko šteje kot ena ponovitev.

Sandra Laznik

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri