Video: Dinamično aktivno raztezanje

2. 9. 2010

Dinamično aktivno raztezanje vpliva na sklepe veliko bolj blagodejno kot statično. Obremenitev se povečuje postopoma. Če je gibanje izvedeno še funkcionalno, je to za vaše telo v vsakdanjem življenju daleč najboljša naložba, ki mu jo lahko date.

1. odpiranje + zapiranje

Z vdihom odprete prsni koš in roke usmerite nazaj, z izdihom zaprete prsni koš in naredite grbo v hrbtu.

2. odpiranje + plavanje

Z vdihom odprite roke čim bolj nazaj, z izdihom prekrižajte dlani, roke usmerite naprej, kot bi hoteli zaplavati.

3. razteg sprednje + zadnje stegenske mišice

Z vdihom potisnite boke naprej, z izdihom prenesite težo nazaj in raztegnete zadnjo stegensko mišico.

4. v paru v predklonu + rotacija

Z vdihom se odprete in z izdihom poravnajte trup na sredino. Enako na drugo stran.

Tanja Želj

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri