Jogijska vaja za razteg trebušnih mišic

Jogijska vaja za razteg trebušnih mišic (foto: Profimedia) Profimedia
19. 3. 2018

Pretegnite hrbtenico in trebušne mišice z naslednjo vajo. 

Sedite na kolenih. Ob vdihu predročite roke in se dvignite na kolena. Ob izdihu se nagibajte nazaj, medenico potiskajte naprej. Z levo roko se primite za levo peto. Desno roko iztegnite nad glavo. Glejte v dlan. Dihajte normalno. Vztrajajte približno 1 minuto. Nato se zopet vrnete v začetni položaj. 

Ponovite tako, da se tokrat z levo roko primite za desno peto in nato obratno.

Nato ponovite še tako, da se z obema rokama primete za pete, glava visi v znak. 

Ta vaja razteza trebušne mišice, pospešuje leno prebavo, krepi pa tudi hrbtene, medenične in stegenske mišice. 

Ne vadite pri težavah z ledvenim delom hrbtenice in po opraciji trebuha ter pri kili.

Po sistemu Joga v vsakdanjem življenju 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri