Ko gre vse narobe, se zatecite k jogi

Ko gre vse narobe, se zatecite k jogi (foto: profimedia) profimedia
6. 3. 2018

Število nalog se je podvojilo in zato tudi stres, ki ga doživljate vsak dan. Nimate časa zase, še manj za aktivnosti, ki vas osrečujejo. Ko se počutite povsem fizično in psihično izčrpano, se zatecite k jogi in umirite misli.

Veliko dobrega boste naredili že z nekaj globokimi vdihi in trenutki tišine, ki vam omogočijo, da se umirite ter zberete. Negativnost pa preženite tudi s preprostimi jogijskimi položaji, ki jih zmore vsak.

Navzdol obrnjen pes

pes

V tem položaju se prekrvavi celotno telo, kar občutite kot velik val nove energije in osvežitve. Pete skušajte potisniti v tla, glava naj bo med rameni. Če ste dovolj fizično pripravljeni, čez nekaj minut dvignite najprej eno nogo in jo potisnite visoko proti stropu. Zadržite nekaj trenutkov in zamenjajte nogi.

Noge ob steno

Če imate časa le za eno jogijsko pozo, zagotovo izberite to. Z zadnjico se povsem pomaknite k steni, razprite roke in noge položite ob steno. Kmalu boste občutili olajšanje in umiritev. Globoko dihajte v svojem ritmu in vajo izvajajte nekaj minut. Zanjo si čas vzemite vsak dan, saj odlično pomirja.

noge ob steno

Predklon

Najprej naj povemo, da vajo lahko izvaja vsak, ne glede na gibčnost. Nekateri z rokami sežejo do tal, drugi ne, a to sedaj sploh ni pomembno. Potrudite se po najboljših močeh in občutite olajšanje v vratnih mišicah ter hrbtenici.

predklon

Če ne gre drugače, kolena malce upognite. Počasi dihajte in pri dviganju pazite, da ne vstanete prehitro in tvegate vrtoglavico.

Položaj otrok

Ulezite se na tla s pokrčenimi koleni in iztegnite roke pred sabo. Čelo naj počiva na tleh, zadnjico položite med pete. Sprostili boste napetost v ramenih in v ledvenem predelu na katerega pri razgibavanju pogosto pozabimo. Ostanite v položaju toliko časa, kolikor vam je udobno.

otrok

Če želite preizkusiti nekaj novega, roko položite ob telo in obmirujte.

Mrtvak

Končni položaj ni težek. Ulezite se na podlago, raztegnite noge in roke stran od telesa. Povsem sprostite ramena in zaprite oči. Ne napenjajte nobene mišice in ostanite tako vsaj 2 minuti.

mrtvak

Nato počasi začnite premikati prste in spet oživite ude. Prevalite se na bok, usedite se in šele nato počasi vstanite. Pri tem globoko zajemite sapo in počasi izdihnite.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri