Mačka - odlična vaja za hrbtenico

Mačka - odlična vaja za hrbtenico (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
14. 5. 2016

Z mačko/kravico prebujamo hrbtenico - vretence za vretencem - zmanjšujemo togost v hrbtu in bokih, umirjamo dih, misli in sebe kot celoto.

Tako vajo mačka izvajamo:

Postavimo se na vse štiri, dlani so obrnjene v tla, kolena so v širini bokov, roke so pravokotno na tla pod nami, prsti na rokah močno razširjeni, saj s tem varujemo zapestja.

Globoko vdihnemo in usločimo hrbet, da je naša trtica obrnjena proti stropu, glava nazaj, prsni koš je odprt.

Mačka, vaja za hrbtenico

Z izdihom spodvihamo trtico in usločimo hrbet, glava je zadnja, ki sledi. Čutimo, kako ustvarjamo prostor med vretenci in jih hranimo s krvjo, kisikom, hrano za naše telo.

Mačka, vaja za hrbtenico

Izmenjavo vdiha in izdiha vodimo v svojem ritmu, dih je tisti, ki narekuje tempo gibanja.

Ponovimo desetkrat.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri