Shaping pilates v naravi

30. 7. 2010

Shaping pilates pomeni, da izvajate točno določene vaje za oblikovanje telesa po principih pilatesa, se pravi, da mišice krepite od znotraj navzven. Če boste vaje delali redno, tudi v več serijah, bodo zagotovo vplivale na lepo obliko vašega telesa.

1. Široka skleca na gredi

Roke položite široko na gred. Poravnajte trup in stabilizirajte jedro. Z vdihom se spustite s prsmi proti gredi in se z izdihom vrnite v začetni položaj.

2. Triceps skleca obrnjena

Dlani obrnite proti zadnjici, s hrbtom se obrnite proti gredi. Z vdihom se spustite v triceps skleco in se z izdihom dvignite v začetni položaj. Pri sklecah komolcev zaradi varnosti komolčnega sklepa nikoli ne iztegujte do konca.

3. Rotacija trupa stoje s hlodom za vratom

Fiksirajte hlod za vrat. Vdihnite in z izdihom rotirajte trup na eno stran in ga z vdihom vrnete na sredino, z izdihom rotirajte na drugo stran, vdih na sredino. Trup zategujte, kot bi ožemali brisačo.

Število ponovitev med 8 in 12 v eni seriji, izvedite 1 ali 2 seriji.

Tanja Želj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri