Video: Če boli vrat

4. 5. 2010

Če vas boli vrat, vam predlagamo redno izvajanje vaj, s katerimi boste okrepili vratne mišice.

1. Pritisk z glavo v žogo.

Okrepite vratne mišice tako, da z izdihi rahlo pritiskate v žogo in z vdihi popuščate. Če nimate žoge, lahko potiskate glavo tudi v podlago, ki naj bo podložena z brisačo ali vzglavnikom. Naredite 12 ponovitev.

2. Premik žoge levo-desno, potem ko je glava na žogi.

Glavo potiskajte levo in desno, čutite rahlo napetost v vratnem predelu. Na vsako stran ponovite vajo 10-krat. Z izdihom gre glava v stran, z vdihom nazaj na sredino. Vajo izvajajte izmenično levo-desno.

3. Dvig glave do konic lopatic z neelastičnim trakom, ki je fiksiran za glavo.

Za glavo fiksirajte neelastičen trak ali brisačo. S tem si pomagate dvigniti glavo dovolj visoko. Vdih naredite, ko je glava na tleh, pri tem povlecite trebuh navznoter in nato z izdihom dvignite glavo do konic lopatic in si s trakom oziroma brisačo pomagajte, da se tudi sama glava dvigne dovolj visoko. Ponovite 13-krat.

Tanja Želj

Priporočamo tudi:

Video: Vaje za ledveni del hrbta

Video: Če boli predel pod lopaticami

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri