Video: Franklin metoda 5.del

7. 1. 2010

Vaje za krepitev centralne osi telesa

Pripomočki: trak

a) stojimo na eni nogi, drugo pokrčeno dvignemo in pod stopalom napeljemo trak, ki ga fiksiramo v bokih. Na izdih potisnemo z nogo pod sebe in raztegnemo trak navpično navzdol.

b) trak položimo preko stopala in ga fiksiramo (stopimo nanj) z drugo nogo. Na izdih pritegenemo koleno, pri čemer ohranimo pokončno držo, ostanemo v navpični osi.

b) trak na koncu zavežemo v zanko, ki jo dvakrat ovijemo okrog stopala. Delamo male počepe in iztegujemo roke in noge v zvezdo. Potrudimo se, da vse štiri okončine iztegnemo sočasno in simetrično. Gibanje je usklajeno iz središča telesa (predstava: žarki iz popka«).

c) prejšnji gib nadgradimo z lateralnim odklonom; ozavestimo dolg lok med ovitim stopalom in zgornjo roko, ter elastičnost stranice telesa.

d) stopimo na oba konca traku in zanko napnemo nad glavo (»okvirček«). Zasukamo okrog svoje osi v obe strani.

e) iz položaja za prejšnjo vajo (v »okvirčku«), delamo odklone hrbtenice v prsnem predelu. S pozornostjo smo pri vsebini prsnega koša in spodbujamo medsebojno masažo pljuč in srca.

Vaje ponovimo približno 8-krat.

Katra Kodela, diplomirana psihologinja in plesalka

Agniyoga.si

Video: Franklin metoda 1. del

Video: Franklin metoda 2. del

Video: Franklin metoda 3. del

 

Video: Franklin metoda 4. del