Video: Kako raztegniti najbolj napeti del telesa

4. 8. 2010

Priporočljivo je, da se vsaj enkrat v dnevu dobro pretegnete ali aktivirate kakšno mišično skupino, kjer se pojavlja bolečina.

Zaradi negibanja in sedečega načina življenja se krčijo prsne mišice, (povečana bolečina v zgornjem delu hrbta), predel med trebuhom in stegni (iliopsoasi – sedenje jih skrajšuje, zato jih je potrebno krepiti in raztezati) ter zadnje stegenske mišice (večina ljudi ne more nog popolnoma iztegniti).

Vaje:

1. priteg hrbta na drogu

S telesom se postavite poševno glede na drog. Stabilizirajte jedro in vdihnite. Z izdihom se pritegnite čim bliže drogu in se z vdihom kontrolirano spustite.

2. razteg hrbta na drogu

Roke položite na drog in z vsakim izdihom potisnite ramena in hrbet proti tlom.

3. razteg na krogih

Zavrtite se nekaj krogov v eno in nekaj krogov v drugo stran. Tako dovolite celotni hrbtenici, da se raztegne v pravilen, nevtralni položaj.

Tanja Želj

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri