Video: Pilates v naravi – za čvrste in lepe roke

15. 7. 2010

Narava se ponuja. Sonce in visoke temperature so idealne za vadbo v naravi – le senco poiščite.

Pilates v naravi izvajajte tako, da pred vajami ogrejete telo, tako da razmigate večje sklepe in mišice. Vsako pilates vajo izvedite počasi, z globokim vdihom skozi nos in aktivnim izdihom skozi usta.

Pri vseh vajah naj bo vaš center telesa (trebuh, hrbet, medenično dno) stabilen, kar pomeni, da poskušajte držati več čas izvajanja vaje trebuh potegnjen navznoter oz. pas »zategnjen«.

Število ponovitev se giblje med 12 in 15.

1 – upogib komolca

Stojte zravnano. Kolena so rahlo pokrčena. Deblo držite v rokah. Potegnite popek proti hrbtenici. Vdihnite in z izdihom počasi upognite komolce in še dodatno »zategnite« pas okrog trupa. Z vdihom komolce spet iztegnite, vendar komolcev nikoli ne iztegujte do konca! Z vajo krepite upogibalke komolca (mišico biceps).

2 – izteg komolca

V vzravnani stoji primite deblo tako, da je nad glavo za telesom. Stabilizirajte trup, vdihnite in z izdihom iztegnite komolce tako, da ostanejo komolci čim bliže. Z vdihom komolce pokrčite nazaj. Trup ostane ves čas stabilen in se ne premika. Z vajo krepite iztegovalke komolca (mišico triceps).

3 – potisk nad glavo

Deblo primite z obema rokama in ga namestite za glavo. Stabilizirajte trup, vdihnite in z izdihom potisnite roke nad glavo. Trup ostane poravnan, pas se še bolj »zategne«. Z vdihom počasi spustite deblo nazaj za glavo. Z vajo krepite ramenske mišice.

Vaje pripravila: Tanja Želj
Vaje prikazali: Tanja želj in Kaška Chruslak

www.tanergija.si

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri