Video: Pilates z neelastičnim trakom

6. 1. 2011

Neelastičen trak je rekvizit, ki učinkovito pomaga pri tehničnem učenju vaj. Določene položaje vam
namreč fiksira, tako da lahko vajo izvedete tehnično čim bolj pravilno. Zanimiv rekvizit, ki pa lahko
seveda vajo olajša ali oteži.

1. Široko veslanje sede

a. Zavzemite sedeči položaj. Roke fiksirajte v trak in jih predročite. Vdihnite in se
stabilizirajte. Z izdihom izvedite široko veslanje, tako da približate komolce in stisnete
lopatice. Z vdihom vrnite roke v začetni položaj.

2. Dinamični most

Ulezite se v nevtralni položaj, roke v vzročenju, fiksirane v traku. Vdihnite, se stabilizirajte. Z izdihom se dvignite v most (pravilno!), roke prenesite naprej, z vdihom se spustite v nevtralni položaj in roke prenesite nazaj do kota 45 stopinj. Ker je most dinamičen (brez premora z vdihom v zgornjem položaju), pazite na pravilno izvedbo vaje!

3. Spust nog

Stopala fiksirajte v trak in noge iztegnite navpično navzgor. Glava je dvignjena do
konic lopatic. Vdihnite in se stabilizirajte. Z izdihom spustite noge, vendar ne dlje kot
čutite, da imate še popolno kontrolo v centru telesa. Z vdihom vrnite noge v začetni
položaj.

Tanja Želj, www.tanergija.si

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri