Tekači in starši hkrati? Nekaj nasvetov, kako vam bo to uspelo

Tekači in starši hkrati? Nekaj nasvetov, kako vam bo to uspelo (foto: profimedia) profimedia
12. 8. 2020

Mladi ali že izkušeni starši potrebujejo nekaj več usklajevanja, če želijo ohraniti tudi svoje aktivnosti, vendar se z malce vztrajnosti in nekaj nasveti ne potrebujejo odpovedati teku.

Zapriseženi tekači se teku zagotovo ne bodo odpovedali kar tako, ampak bodo raje iskali načine, kako ga lahko še vedno vključijo v svoj urnik. Če ste eden od njih, imamo za vas nekaj koristnih nasvetov:

Bodite prilagodljivi in izkoristite čas, ko so otroci zaposleni

Zdaj bo bolj kot kadarkoli pomembno, da ste fleksibilni in nenehno prilagajate svoj urnik, saj veste, da se hitro lahko zgodi kaj nepredvidljivega. Izkoristite torej tisto uro, ko je vaš otrok na nogometu ali ima podaljšan pouk, vstanite prej in tecite zjutraj, ali pa pozneje zvečer …

Tudi 20 minut šteje! 

Ne primerjajte se s preteklimi rezultati

V mladosti ste hitreje pretekli 10 km, se lahko udeležili več prireditev in seveda dosegli boljše rezultate. Zdaj se nikakor ne morate približati času iz preteklosti, a s tem ni nič narobe. 

Tecite po svojih zmožnostih in pametno, da si ne pridelate nepotrebnih poškodb, ki vas bodo prikrajšale za kar nekaj teka. Na preteklost ohranite lepe spomine, a ne dovolite, da vam vzame motivacijo. 

Bodite kreativni

Posebej po daljših tekih ali intervalih boste okrevali dlje, kot ste v mladosti. Zato na vsake toliko prevetrite urnik in namesto teka nanj umestite jogo, vaje za moč ali kaj drugega, kar bo malce prekinilo vadbeno rutino in hkrati omogočilo daljše okrevanje. 

Počivajte, počivajte, počivajte

Telo z leti vse počasneje okreva, zato boste morali med enim in drugim treningom teka dlje počivati, da bi lahko nadaljevali s polnimi močmi. To ne pomeni, da ste slabi ali šibki, ampak da ne kopičite manjših poškodb, ki prerastejo v večje. 

Predvsem je pomembno, da uredite spalni ritem in izvajate tudi vaje za stabilnost ter gibljivost.