VIDEO: Preprosta vadnica med hojo v hrib

2. 5. 2017

Hoja v hrib je šport, ki je dostopen vsem, zanj ne potrebujete denarja, izvajate ga lahko v bližni okolici, kjer imate zagotovo na voljo kakšen hrib.

Na začetku začnite s hojo v hrib v nekoliko počasnejšem ritmu. Ko čutite, da se je telo že malo ogrelo (po približno petih ali desetih minutah), ogrejte vse večje sklepe in mišične skupine. Nato nadaljujte s hojo.

Ko je vaše telo že dobro ogreto, pa lahko naredite še vaje za moč med hojo. Ponovite jih večkrat.

Vaje

  • Izpadni koraki med hojo v hrib (z vsako nogo naredite do 12 izpadnih korakov)
  • Sonožni poskoki med hojo v hrib (naredite do 12 poskokov)
  • Počepi med hojo v hrib (naredite do 12 počepov)

Tanja Želj, Pilates center Tanergija, vaje prikazuje Kaška Chruslak

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri