Kombinacija teka in vodne vadbe za lepo postavo

Kombinacija teka in vodne vadbe za lepo postavo (foto: Profimedia) Profimedia
21. 3. 2015

Popolna kombinacija za ohranjanje fit postave - vadba, ki krepi srce in dihala in vadba za krepitev mišic. Tako namreč prisilite organizem, da se bolj potrudi, s tem pa pokurite več maščob. Tek in vodna telovadba sta odlični vadbi tudi za odpravljanje celulita.

Pomembno je, da se vadbi posvetite najmanj enkrat na teden, še bolje pa je vadbo izvajati vsaj dvakrat na teden. Z rednim treningom bo vaš napredek očitnejši, počutje mnogo boljše, koža bolj napeta, poleg tega pa boste imeli še več energije.

Tek je za srce

S tekom začnite počasi. Najprej se ogrejte (10 minut), med vadbo izmenjujte tek, šprinte in hojo, nato za konec pol ure (oz. po svojih zmogljivostih) enakomerno tecite. Priporočljiv je nakup merilnika utripa, da boste vedeli ali tečete s pravo hitrostjo.

Če želite shujšati potrebujete od 60 do 65 odstotkov maksimalnega srčnega utripa in od 70 do 75 odstotkov, če želite ohraniti ali izboljšati telesno formo.

Kako veste, da delate prav? Preberite Srčni utrip in intenzivnost treninga.

Ko končate z vadbo, si privoščite 5 do 10 minutni počitek in 5 minut razteznih vaj.

Vodna telovadba za manekensko postavo

Preizkusite lahko več zvrsti vodne telovadbe - vodno kolesarjenje, vodni boks, vodna aerobika, razne oblike vodnega fitnesa ... Ali enostavno plavajte.

Vadba je primerna za tiste, ki iščete intenzivno vadbo in želite povečevati mišično moč, obenem pa je primerna tudi za osebe z občutljivimi sklepi in hrbtenico, saj je voda odličen blažilec sunkov.

Predvsem zgornji del telesa boste okrepili z vajami, pri katerih uporabljate različne rekvizite.

Temperaturna razlika naj bi spodbujala presnovo, drenažni učinek vode pa bo poskrbel za lepše in vitkejše noge brez celulita.