Ste se že zalepili na kavč? 5 nasvetov, kako najti motivacijo za trening na temne, zimske dni

Ste se že zalepili na kavč? 5 nasvetov, kako najti motivacijo za trening na temne, zimske dni (foto: profimedia) profimedia
16. 1. 2021

Vam ni do tega, da bi vstali z udobnega kavča? Naj vam pomagamo s povsem enostavnimi nasveti, ker edina stvar, ki jo to zimo ne smete narediti, je, da obsedite na kavču.

Lani smo šli namesto ven na mraz v fitnes ali pa s prijateljicami na vodeno vadbo, potem pa še na kavo in čvek. Ni bilo lahko, a veliko lažje kot letos, ko je vse zaprto in nam preostaneta le dve stvari - dnevna soba ali aktivnost v mrazu. A ni tako hudo! V resnici boste pošteno ponosni nase, če boste vsaj za pol ure zapustili kavč in razmigali svoje »karantensko« telo.

In zapomnite si - saj ni treba, da tečete maraton, ni potrebno, da zmagate v hoji na bližnji hrib, pomembno je, le da se zadihate in preznojite. Samo zganite se!

Spravite se na tla

Oblecite si pajkice, sezujte nogavice in začnite telovadit. Ne potrebujete veliko, da razmigate celo telo. Najdite nekaj primernega na Youtubu ali Instagramu in telovadite. Malo vaj za roke, malo za noge, ne pozabite na trebuh in hrbet, kjer je zelo pomembno, da vzdržujemo močne mišice. Če ste stari čet 40 let, ne pozabite delati vaj za moč. Če ste prej hodili na vodeno vadbo, si zdaj plačajte kakšno spletno vadbo, tega je zdaj res na pretek in vse skupaj je veliko ceneje.

Pojdite se igrat
DDD

Ne podite le otroke ven na zrak, tudi sami pojdite ven in zgradite snežaka ali tekmujte na 100 metrov z vašim osnovnošolcem. Pojdite se lovit ali poskusite ponovno hopsati. V teh dneh, ko na nas ne pritiska le zima, ampak tudi epidemija je zelo pomembno, da ne pozabimo na zabavo in sneg. Vse skupaj zelo dobro krepi imunski sistem.

Podkupiti sami sebe

Imejte zelo resen pogovor sami s seboj, tako kot s kakšnim otrokom, in si za uro gibanja obljubite kakšno dobro podkupnino. No kaj, taki časi so, da lahko uporabimo tudi malo bolj nesprejemljive metode, posebno, če je v igri gibanje. Na primer, če greste za eno uro nas prehod, lahko zvečer pojeste svoj najljubši prigrizek. Seveda govorimo o občasnem kosu pice ali slastne tortilje, nikar si vsak dan ne obljubljate mastnih podkupnin. Te zmorejo prebaviti le politiki.

Naredite si družaben dogodek
DDD

Že dogo imamo prijatelje na distanci in se z njimi pogovarjamo le preko Facetima. A zmenite se s prijateljico za Šmarno goro, obe si nadenita maske in jo mahnita v hrib. Boste videli, kako čudežno premika rit dobra družba in neprekinjen klepet. IN če se nočete dobiti v živo, se zmenita na Zoomu in skupaj telovadita.

“Nič se ne zgodi, dokler se nekaj ne premakne.”

 Morda pojdite za začetek le na sprehod. Nič ne potrebujete, le toplo se oblecite. Morda boste med sprehodom dobili navdih še za kaj drugega. Saj veste, kaj je rekel že Einstein: “Nič se ne zgodi, dokler se nekaj ne premakne.” Samo premaknite se, potem se bo vse zgodilo.

Preberite še: 5 razlogov za sprehod ali Ali lahko shujšam s hojo?