10 najboljših živil za zajtrk

16. 9. 2018

Za odličen začetek dneva si pripravite pravo kombinacija ogljikovih hidratov, vlaknin in beljakovin. Tu je nekaj naših najljubših živil za zajtrk.

Slika 1/10

CHIA SEMENA

Semena vsebujejo skoraj 20 odstotkov beljakovin, so odličen vir magnezija, železa, kalcija in omega 3 maščobnih kislin. Ker semena vežejo nase ogromno vode, hitro prikličejo občutek sitosti in tudi dlje nasitijo.

Profimedia

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Značke: zajtrk

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri