Dieta za zaposlene

Dieta za zaposlene (foto: Profimedia) Profimedia
17. 9. 2009

Z dieto, ki je pred vami, odpade izgovor, da je hujšanje zaradi delovnih obveznosti težko.

Ponedeljek

Zajtrk:

  • 2 dl pomarančnega soka, 1 banana in 2 kivija, narezana na rezine.

Kosilo: 

  • solata iz zelenjave in testenin (70 g testenin, 50 g brstičnega ohrovta, 50 g brokolija, 1 korenček in 1 rdeča paprika). Zmešajte narezano kuhano zelenjavo s testeninami, začinite z limoninim sokom, soljo in žličko olivnega olja.

Večerja:

  • 250 g kuhanega telečjega zrezka, 300 g šampinjonov, dušenih v vodi.

Torek

Zajtrk:

  • 2 dl korenčkovega soka, 2 rezini črnega kruha z 20 g nemastnega sira.

Kosilo:

  • 50 g brokolija, 50 g graha, 1 par hrenovk.

Večerja:

  • zelenjavo (1 jajčevec, čebula, 2 paradižnika, 1 bučka, 1 žlička naribanega parmezana, 1 žlička olja) dušite, dajte v skledo za peko, potresite s parmezanom ter pecite v pečici 20 minut, da se zapeče.

Sreda

Zajtrk:

  • skodelica čaja brez sladkorja, kos kruha, 10 g masla in 10 g marmelade.

Kosilo:

  • krompirjeva solata z jabolkom (300 g krompirja, 1 žlica kisa, 1 žlica peteršilja, 1 jabolko, 10 g oliv iz kisa in mlada čebula). Začinite s 50 g jogurta in soljo.

Večerja:

  • krožnik juhe (1 zelenjavna jušna kocka), 200 g osliča, 100 g kuhanega korenčka in 100 g špargljev iz konzerve.

Četrtek

Zajtrk:

  • 2 dl soka iz ribeza, 200 g narezane hruške.

Kosilo:

  • naredite si sendvič: 1 biopecivo (sosedovo pecivo), 100 g kislih kumaric, 100 g pečenih piščančjih prsi.

Večerja:

  • 100 g kuhanega riža, 200 g rdeče pese.

Petek

Zajtrk:

  • 250 g narezanega ananasa.

Kosilo:

  • solata z zelenjavo in jajci (100 g zelene paprike, 50 g graha, 50 g koruze, 1 paradižnik, 1 trdo kuhano jajce). Začinite s 50 g probiotičnega jogurta.

Večerja:

  • oslič s stročjim fižolom, ki ga začnite s soljo in poprom. Filet marinirajte z limono.

Preberite še: 1 stvar, ki je pri hujšanju pomembnejša od gibanja 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Značke: dieta

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri