Vikend dieta

1. 3. 2008

Z malo odpovedovanja za konec tedna lahko izgubite kakšen odvečen kilogram. Preprosto - vzemite si dva dneva!

Bistvo diete

Vsak dan pojejte pet obrokov, ki vsebujejo veliko svežega sadja in zelenjave, in se tako izognite skritim maščobam. Uspeh je zagotovljen, ker se v povsem običajnih živilih skrivajo uničevalci maščob (Fettkillers), ki maščobne blazinice nemudoma začnejo topiti. Te snovi, ki pomagajo pri izgorevanju maščob, se lotijo uskladiščenih zalog maščobe v telesu, ki se tako lažje razgradi.

Načrt za vitkost

Sestavili smo vaš osebni načrt za konec tedna s približno 1500 kcal na dan in vam pripravili enostavne in hitre recepte.

1. dan

ZAJTRK: Kmečki kruh s sirom in mangom (Recept)

MALICA: Pinjenec s sadnimi sokovi (Recept)

KOSILO: Piščančje meso v omaki iz krebuljice (Recept)

VEČERJA: Basmati riž z zelenjavo (Recept)

2. dan

ZAJTRK: Kruhki s skuto in paradižnikom (Recept)

MALICA: Poživilo z eksotičnim sadjem (Recept)

KOSILO: Ribji ragu (Recept)

VEČERJA: Krompir v oblicah (Recept)

Več dietnih receptov najdete v naši rubriki Dietni recepti.