Začnite boj s kilogrami!

Omleta s šunko in papriko (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
4. 3. 2012

Če ste že kdaj poskušali izgubiti odvečne kilograme, potem veste, da bližnjice ne obstajajo. S pomočjo osebnih trenerjev slovenskih zvezdnikov, ki so nam izdali v čem je skrivnost diet, smo za vas pripravili tedensko dieto.

Ponedeljek
  • Zajtrk: Omleta s šunko in papriko - 1 jajce, 2 beljaka, rezina puste perutninske šunke, paprika ali paradižnik, kokosovo maslo za peko, košček polnozrnatega kruha.
  • Skodelica zelenega čaja.
  • Dopoldanska malica: Jogurt z mletimi lešniki - 200 g posnetega navadnega jogurta, 10 lešnikov.
  • Kosilo: Testenine s piščancem - piščančji file, paradižnik, paprika, čebula, 60 g polnozrnatih testenin, mešana solata.
  • Popoldanska malica: Skuta z ananasom - 3 žlice posnete skute, 3 rezine svežega ananasa.
  • Večerja: Zelenjavna juha s pečenim zrezkom - korenček, por, bučke, čebula, gomoljna zelena, žlička masla, goveji zrezek.
Torek
  • Zajtrk: Jogurt z narezanim sadjem - 200 g posnetega navadnega jogurta, pest borovnic, 1/2 jabolka, žlica mletega lanenega semena.
  • Skodelica zelenga čaja.
  • Dopoldanska malica: Grenivka s skuto - 3 velike žlice posnete skute, grenivka.
  • Kosilo: Zelenjavno-mesna juha - leča, korenje, por, čebula, zelena, peteršilj, meso za juho, žlička masla.
  • Popoldanska malica: 30 g mešanih oreškov.
  • Večerja: Radič s fižolom in jajcem - rdeči radič, paradižnik, 3 žlice fižola, 1 jajce, olivno olje.
Sreda
  • Zajtrk: Umešano jajce s šampinjoni - 1 jajce, 1 beljak, šampinjoni, rezina lahkega sira, olje za peko.
  • Skodelica zelenega čaja.
  • Dopoldanska malica: Jogurt z ovsenimi kosmiči - 250 g posnetega navadnega jogurta, 2 žlici ovsenih kosmičev.
  • Kosilo: Rižota s puranom - bučke, por, čebula, paradižnik, peteršilj, file purana, 50 g riža, žlička olja, mešana solata.
  • Popoldanska malica: Zelenjava s pomako - sveže narezana zelenjava (korenček, zelena, redkev, kumara ...) avokadova pomaka.
  • Večerja: Filet osliča z bučkami in brokolijem -  filet osliča, bučke, brokoli, olivno olje.
Četrtek
  • Zajtrk: Jogurt z ovsenimi kosmiči - 200 g posnetega navadnega jogurta, 3 žlice ovsenih kosmičev, kivi.
  • Skodelica zelenega čaja.
  • Dopoldanska malica: 30 g mandljev
  • Kosilo: Zeljna juha s piščancem - sveže zelje, zelena, koleraba, čebula, piščančji file.
  • Popoldanska malica: Borovničev smoothie s kokosom - 200 ml sojinega mleka, pest borovnic, žlica kokosove moke, ingver po okusu.
  • Večerja: Brokolijeva solata s tunino - brokoli, paradižnik, česen, 5 oliv, tunina v lastnem soku, olivno olje.
Petek
  • Zajtrk: Polnozrnati kruh s skuto - rezina polnozrnatega kruha, skuta, sveža paprika.
  • Skodelica zelenega čaja.
  • Dopoldanska malica: Jogurt in pomaranča - pomaranča, 200 g posnetega navadnega jogurta.
  • Kosilo: Leča s popraženo čebulo in šampinjoni - leča, šampinjoni, čebula, peteršilj, žlica olja za pripravo, mešana solata.
  • Popoldanska malica: Skuta z jagodami in kokosom/lešniki - 3 velike žlice posnete skute, ½ banane, žlica kokosove moke ali mletih lešnikov.
  • Večerja: Piščanec na žaru s stročjim fižolom in paradižnikom - file piščanca, stročji fižol, paradižnik, olivno olje.
Sobota
  • Zajtrk: Sadni smoothie - posnet navaden jogurt, pest narezanega sadja, cimet po okusu, žlica kokosove moke.
  • Skodelica zelenega čaja.
  • Dopoldanska malica: 2 žlici avokada, rezina puste perutninske šunke, 2 riževa vaflja.
  • Kosilo: Telečji zrezek s cvetačo in brokolijem, zelena solata - telečji zrezek, brokoli, cvetača, zelena solata, 3 žlice koruze, žlica olivnega olja.
  • Popoldanska malica: Hruška s sirom - hruška, 2 rezini lahkega sira.
  • Večerja: Zeljna solata s fižolom in koruzo - sveže zelje, 3 žlice fižola, 3 žlice koruze, rdeča čebula, žlica olivnega olja.
Nedelja
  • Zajtrk: Kava z mlekom - 4 polnozrnati piškoti, pomaranča.
  • Skodelica zelenega čaja.
  • Dopoldanska malica: Tropska solata - 2 mandarini, 1 kivi, 10 orehov.
  • Kosilo: Kvinoja s porom - 60 g kvinoje, por, paradižnikova mezga, šampinjoni, peteršilj, koriander, kajenski poper, mešana solata.
  • Popoldanska malica: 2 krispi kruhka, rezina puste perutninske šunke, paradižnik, kisla kumarica.
  • Večerja: Losos na žaru s špinačo, mešana solata - file lososa, špinača, zelena solata, paradižnik, olivno olje.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri