Smuti za vsak dan! 39 okusnih receptov na enem mestu!

18. 8. 2015

Vsem, ki radi posegate po zdravih obrokih, smo pripravili pravo 'poslastico'! Na enem mestu smo zbrali  39 receptov za pripravo smutijev, ki ste jih prispevali sodelujoči v Mesecu smutijev na našem spletnem portalu www.aktivni.si. Recepte si lahko ogledate v PDF knjižici, ki jo najdete na koncu tega članka.

In zakaj sploh smutiji?

Ker so pravi naboj zdravja v kozarcu, ker so polni mineralnih in balastnih snovi ter sekundarnih rastlinskih snovi, in predvsem ker so enostavni za pripravo in jih kot take lahko zaužijemo za zajtrk, malico, kosilo in večerjo.

Kaj lahko damo v kozarec?

Smutiji se pripravljajo iz sadja ali zelenjave ali pa kombinacije obojega. So zelo zdravi, ker se pretlačijo celi sadeži ali pa zelenjava v surovem stanju. Posebej veliko vitalnih snovi je v zelenih smutijih.

Prava mešanica

Pri pripravi smutijev ni nobenih osnovnih pravil – vse je stvar okusa. Najprej začnite s sladkimi sadeži in počasi dodajajte čedalje več zelenjave. Pazite na to, da boste varčni pri dodajanju zelenjave z močnim lastnim okusom, na primer belušne zelene.

Izboljševanje

Si želite še več raznolikosti? Smutiju lahko dodate še mandljevo mleko, jogurt, cimet ali vaniljo. Pikantno mešanico lahko izboljšate z dodatkom ingverja in čilija.

Pozor!

Kupljeni smutiji niso tako zelo zdravi kot doma pripravljeni. Vsebujejo namreč manj vitaminov in mineralnih snovi. Pogosto imajo tudi dodan sladkor in arome, zato pozorno preberite etiketo.

Želimo vam čim več slastnih, svežih in hranljivih smuti doživetij!

Knjižico lahko prelistate tu:

ali si jo prenesete s te povezave.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri