Zdravi sadni prigrizki

Zdravi sadni prigrizki (foto: K. P.) K. P.
14. 1. 2014

Preprosto in slastno. Lahko jih 'zobate' ob filmu, na poti, prijali pa bodo tudi po kosilu. Lahko jih pripravite otrokom. Namesto kupljenih, ki so navadno polni sladkorja in umetnih barvil.

Sestavine, ki jih potrebujete za pripravo:
  • 2/3 skodelice sveže stisnjenega limoninega ali pomarančnega soka (mi smo uporabili pomarančni sok in dodali le nekaj kapljic limone, da ni bilo preveč kislo)
  • 2/3 skodelice zamrznjenih ali svežih jagod (maline, borovnice, jagode... vse je super, lahko pa tudi le eno vrsto)
  • 1 do 2 žlici medu
  • 5 žlic želatine oziroma upoštevajte navodila na embalaži (dobra izbira je tudi agar agar ali kanten, želirno sredstvo za vegetarijance in vegane)
Priprava:

1. Sok limone oz. pomaranče in jagodičevje stresite v manjšo kozico in segrevajte na majhnem ognju. Občasno premešajte. Segrevajte toliko časa, da se jagode popolnoma zmehčajo. Nato dodajte med in ga dobro vmešajte.

2. Ko se med razpusti in jagode zmehčajo, s paličnim mešalnikom dobro pretlačite.

3. Pustite stati 5 do 10 minut, da se ohladi.

4. Na koncu dodajte še želatino. Dodajajte jo postopoma, da preprečite nastanek grudic. Če se zgodi, da grudice kljub temu nastanejo, maso še enkrat pretlačite in po potrebi na hitro malo pogrejte, da se želatina raztopi.

5. Zmes vlijte v nizko posodo, najbolje kar model za torte, pri katerem lahko odstranite stranice, in postavite v hladilnik za 30 minut do 1 ure.

6. Narežite majhne kocke ali uporabite modelčke ter postrezite.

Nam so všeč hladni, zato smo 'sladkorčke' hranili v hladilniku.