Zakaj službenega e-sporočila ne bi smeli nikoli zaključiti s 'hvala'

30. 1. 2022
Deli
Zakaj službenega e-sporočila ne bi smeli nikoli zaključiti s 'hvala' (foto: Profimedia)
Profimedia

In kaj lahko storite namesto tega.

Hvala je del našega vsakdana. Ljudje se ves čas zahvaljujemo. Zahvaljujemo se ljudem osebno, po telefonu ali v e-sporočilu.

Izkazovanje hvaležnosti je v resnici pomembno in je čudovit način, s katerim pokažemo, da dejanja druge osebe ne jemljemo kot sama po sebi umevna. Znanost pravzaprav hvaležnost povezuje s srečo. Zaradi hvaležnosti ljudje občutimo več pozitivnih čustev, imamo več pozitivnih izkušenj, se lažje spopadamo s težavami in gradimo močnejše odnose.

Pod pogojem da je izraz hvaležnosti iskren in ne le floskula, kot se to pogosto dogaja v poslovnih e-sporočilih.

Preprosto je torej: ne zahvaljujte se, če niste v resnici hvaležni

Ko pišete službeno e-sporočilo, se poskušajte izogibati floskulam in klišejem. Izpustite 'hvala', če v resnici ni ničesar, za kar bi morali biti hvaležni.

Hvala

(vaše ime)

Hvala … Za kaj?

"Če se želite nekomu zahvaliti, morate biti iskreni in korektni," piše Ken Sterling iz BigSpeak v objavi na spletni strani Inc. "Izognite se plehkosti v svojih e-sporočilih, če niste hvaležni ali če nimate biti za kaj hvaležni."

Če ste resnično hvaležni, pa pridobite pozornost naslovnika z bolj specifično razlago (in zahvalo), še razloži Sterling. Denimo: prejemniku vašega e-sporočila se lahko zahvalite za točno določeno sodelovanje. In za to, da se je poleg svojega dela, potrudil in se ukvarjal z vašimi vprašanji. Ali za priložnost, da ste jim lahko bili vi v pomoč pri določenem primeru.

V vsakem primeru si je vredno vzeti trenutek za razmislek, kako lahko hvaležnost personalizirate. Tako lahko zgradite boljši odnos s svojo stranko ali kolegom – ker nihče ne mara praznih floskul.

Preverite:

 

 

 

Novo na Metroplay: Kako hitro in enostavno pripraviti uravnotežen obrok? | Žana Hrastovšek