Pred tekmo: Počivajte!

1. 6. 2011

Še trije dnevi so pred vami. Verjetno se vam nenehno poraja vprašanje, ali ste dovolj pripravljene, morda bi želele v teh dneh nadoknaditi vse izpuščene treninge, vendar bi s kondicijo, ki ste jo, verjamem, s pridnim delom pridobile, le poslabšale.

  • Svetujem vam, da si zadnje dni vzamete za počitek, namesto treninga preberete knjigo ali pogledate film ter se  psihično pripravite na nastop.
  • V četrtek ali petek naredite kratek trening v svoji tekmovalni hitrosti, če imate možnost, naj bo po progi dm teka. Tiste, ki boste tekle na 5 km, pretecite 2–3 km, če pa se boste podale na 10 km dolgo progo, pa odtecite 4–5 km.
  • Pazite na to, da boste te dni dovolj spale, vsaj 7 ur.
  • Dan pred tekmo si v miru pripravite športno torbo in nastavite budilko.
  • Želim vam dober in uspešen tek! Korak skozi cilj naj vam pričara nasmeh, kajti vse boste zmagovalke! Trud bo poplačan, da o veselju in energiji še nekaj dni po teku ne govorim. Verjemite!

Jasna Zagrajšek, osebna trenerka

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Značke: krompir pire

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri