Zdrav prehranski predlog za tekače

8. 8. 2012

Naš strokovnjak Mario Sambolec predlaga naslednji odličen in zdrav jedilnik za tekačice:


1. Zajtrk:

2 jajci ekološke reje pečeni na naravnem prečiščenem maslu (ghee) in potreseni s kalčki vodne kreše (po želji)
2 popečeni rezini rženega kruha z lanenimi semeni (Alnatura)
Skodelica zelenega čaja (Alnatura)

2. Kosilo:

Piščančji koščki pečeni na kokosovi masti s kurkumo
Priloga: kuhan amarant (Alnatura)
Mešana solata (svež ohrovt, korenje, radič, mlada špinača) s čičeriko (Alnatura – vložena)
Polivka: ekstra deviško oljčno olje (Alnatura), jabolčni kis (Alnatura), himalajska sol

3. Večerja:

Koščki divjega lososa v paradižnikovi omaki z olivami (Alnatura)
Cvetačni (ali brokolijev) pire

4. Malica:

žlica arašidovega masla (Alnatura), premazanega po rezinah ekološkega jabolka

Po teku: Alnatura korenčkov sok

Mario Sambolec, osebni trener fitnesa, www.feel-good.si

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Značke: dmTek

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri