5 ključnih stvari za zdravo izgubo telesne teže

5 ključnih stvari za zdravo izgubo telesne teže (foto: Profimedia) Profimedia
7. 7. 2018

5 ključnih stvari, 5 strategij, kako nadzorovati telesno maščobo in zdravo izgubiti telesno težo.

1. Izvajajte vaje za moč

Če boste uvedli tudi uteži, tako ne boste postali samo močnejši in vitkejši, ampak boste pospešili tudi metabolizem ter s tem pokurili več maščobe.

2. Uživajte organsko hrano

Denimo polnozrnato. Raziskava iz leta 2009, objavljena v reviji Journal of Nutrition, je pokazala, da imajo tisti, ki uživajo največ polnozrnatih izdelkov, 2,4 % manj telesne maščobe kot tisti, ki jo uživajo najredkeje.

3. Ne pozabite na kardio vadbo

V svoj program poskušajte vključiti minutne intervale, s čimer boste pospešili energijo in pokurili maščobo.

4. Namesto treh velikih obrokov na dan ...

Si jih lahko razdelite na šest. Nikoli ne izpustite zajtrka.

5. Vzemite si čas

Hitro pridobljeni rezultati ponavadi niso dolgotrajni, zato se doseganja ciljev lotite počasi, da boste ostali vitki.

Preberite še: 1 stvar, ki je pri hujšanju pomembnejša od gibanja 

In se preizkusite v izzivu: 7-dnevni izziv: Kako brez strogih diet poskrbeti za fit telo? Sledite 7 preprostim korakom